Syyllinen Syyllinen
Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää... Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää...
Ratkaisu Ruotsin ongelmiin. Ratkaisu Ruotsin ongelmiin.
ronsu ronsu
Tätä varmaan kohta täälläkin Tätä varmaan kohta täälläkin
George Floyd coffin dance George Floyd coffin dance
smugglers of alhol smugglers of alhol
Gary's Mattress Gary's Mattress
valitse börh valitse börh
Ihana nainen Ihana nainen
Meri ottaa omansa takaisin Meri ottaa omansa takaisin
hot dog hot dog
lämpimät ja kylmät päivät lämpimät ja kylmät päivät
internet haaste <3 internet haaste <3
tää kertoo nakuankasta tää kertoo nakuankasta
kissakoira kissakoira
vittu repesin vittu repesin
utareet utareet
God hates australia God hates australia
nyt haluan sisälle nyt haluan sisälle
Käyttistä - Pyöräramppi Käyttistä - Pyöräramppi
Ylläripylläri! Ylläripylläri!
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
"Jalan tappama" "Jalan tappama"
 1 463 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]