pakko vastustaa... pakko vastustaa...
neko marin2 neko marin2
syöntihetki syöntihetki
valitse yksi valitse yksi
sai uuden kodin sai uuden kodin
lampunvaihtoa ilman A tikkaita lampunvaihtoa ilman A tikkaita
Edvard Grieg - Surumarssi Rikard Nordraakille Edvard Grieg - Surumarssi Rikard Nordraakille
ilkeästi herkullista ?:3 ilkeästi herkullista ?:3
kjäh kjäh kjäh kjäh
Catboykami Catboykami
"Ei" nisteilylle. "Ei" nisteilylle.
pelataan :3 pelataan :3
Norjalainen kitaristi Norjalainen kitaristi
Martti Servo & Napander - Mikä on kun ei taidot riitä Martti Servo & Napander - Mikä on kun ei taidot riitä
Kuvakommentti Kuvakommentti
tissit tissit
captain stop the global cancer captain stop the global cancer
Suomen tykistö talvisodassa Suomen tykistö talvisodassa
Taco-tiistai Taco-tiistai
disset disset
Grapes Grapes
Kiveen koverrettu temppeli Kiveen koverrettu temppeli
Kylmäkoski Kylmäkoski
Tule ulos... Tule ulos...
 1 066 näyttökertaa, 7 viestiä, 11.06 MB, 1 tiedosto, 10.02.2019 15:37:42
[ + 2 - | ]

Aikuiselle vai lapsi22

[24126] [0.mp4] [11.06 MB] [853x480] [] []

niilo22

(234)  · 

tablettia

10.02.2019 15:42:16
#157853 [+-] Piilota Suosittele

Niilolla on ilmeisesti jonkinmoinen lukihäiriö/käsitteiden ymmärtämishäiriö. Väestöstä varsinkin vanhemmassa porukassa tätä esiintyy enemmän ja tästä syystä on olemassa esimerkiksi selkokieliset uutiset.

10.02.2019 19:52:34
#158019 [+-] Piilota Suosittele

>>157853
Jostaki olin lukevinani, et varsinkin nuorten keskuudessa luetun ymmärtäminen on romahtanut. Ei ymmärretä edes normaaleja lauseita ja niiden sisältöjä. Sama taitaa ikävä kyllä koskea kaikkea koulunkäyntiä. Ja sitten vielä seuraavilla asteilla omatoimista opiskelua lisätään koko ajan...

10.02.2019 21:25:57
#158049 [+-] Piilota Suosittele

>>158019
nuorten keskuudessa luetun ymmärtäminen

muutamasti oon kohdannu henkilöihin jotka ei ymmärrä mitä tekstissä sanotaan ja mihin sillä viitataan ja niille selittäminen on turhauttavaa

21.11.2019 13:43:06
#273290 [+-] Piilota Suosittele

>>273285
Onneksi kyseessä on vain ilmeisesti painonhallintaan tarkoitettu luontaistuote, joten todennäköisesti haitat on aika vähäiset vaikka annostusohjeita ei ymmärtäisikään.

27.01.2020 04:22:04
#299427 [+-] Piilota Suosittele

>>157853
Olen nähnyt tämän useampaan otteeseen ja vasta nyt tajusin mitä Niilo tarkoittaa.
Saivartelee vain, jos sulla on vain kaksi kapselia niin eihän siitä perkele kolmeen kertaan riitä.
Tai sitten kyseessä on vain vammane.

[ 7 viestiä | ]