hijab hijab
Taas saa hävetä 🤦‍♂️ Taas saa hävetä 🤦‍♂️
Tyypillinen demari Tyypillinen demari
Kaikkea on Kaikkea on
What about mouthwash What about mouthwash
Ku sattuu niin tottuu Ku sattuu niin tottuu
demari demari
ihana nainen ihana nainen
Marinaa ja narinaa. Marinaa ja narinaa.
Parhaat synttärit ikinä Parhaat synttärit ikinä
infinity energy infinity energy
Vähän BLM infoa Vähän BLM infoa
Onko olemassa palavaa vettä? Onko olemassa palavaa vettä?
Agent orange Agent orange
Rassismi Rassismi
Silmä Silmä
Jeccu :D Jeccu :D
Kakku Kakku
Liikenneraivo Liikenneraivo
Muutama kuva 7. Muutama kuva 7.
Aha Aha
Euroopan neuvostoliitto Euroopan neuvostoliitto
vasara ja nauloja vasara ja nauloja
Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea. Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea.
 969 näyttökertaa, 6 viestiä, 26.14 MB, 2 tiedostoa, 17.02.2019 20:33:40
[ + 3 | ]

Valkoneekeri, alalaji: elämäm_koulu (nisti)

[24576] [nisti1.mp4] [9.16 MB] [854x480] [] []
[24575] [nisti2.mp4] [16.97 MB] [854x480] [] []

white nigger

(6)  · 

whigger

(5)  · 

elämänkoulu

(38)  · 

elämäm kullu

 · 

elämäm

 · 

koulu

(74)  · 

neula

(5)  · 

ei osaa

(21)  · 

nisti

(97)
17.02.2019 22:52:52
#160911 [+-] Piilota Suosittele

Naurattaa ku mulla on niin syvällä suonet, et varjoainekuvauksessa pitä lääkärin ultrata suonet, jotta saatiin piikki kii. Tuumasin sille hoitsusetälle, et ei minusta ainakaan narkkaria tuu. Hoitsusetä nauro, et ne ei kestä mitään. Vinkuvat ku siat ku näyttääki neulaa ja silti pukkivat itteään ku neulatyynyä...

28.11.2020 20:17:48
#414191 [+-] Piilota Suosittele

>>414189
En, vaan geneettinen "vika". Samoin ku sydämmen yks iso verisuoni on pikkasen "väärässä" paikkaa. Kardiologin jo pikkasen tuskastu ku yritti ettiä...

[ 6 viestiä | ]