Toukka Toukka
ohomsaapkidve ohomsaapkidve
Hyvä idea Hyvä idea
nassehof nassehof
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
tärkeitä videoita tärkeitä videoita
Kissagifejä Kissagifejä
worth it worth it
Parkkaus Parkkaus
Poikaystävä nukkuu Poikaystävä nukkuu
Ninjailua Ninjailua
Ihmeparantuminen Ihmeparantuminen
Kasva aikuiseksi Kasva aikuiseksi
Ällöttävät limojat... Ällöttävät limojat...
pandidos pandidos
Parrakas rastahiuksinen mies Parrakas rastahiuksinen mies
Tulis jo kevät Tulis jo kevät
ammattimies, osa 2. ammattimies, osa 2.
Pekka ja Pulu Pekka ja Pulu
säästöä säästöä
Hyvää ystävänpäivää! Hyvää ystävänpäivää!
Muille hauskempi video näin... Muille hauskempi video näin...
Riita poikki :3 Riita poikki :3
FV 4005 FV 4005
 832 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 28.02.2019 07:45:47
[ + 5 - | ]

Katainen

[25335] [Vitun_tyovaenpuolue.jpg] [0.07 MB] [650x468] [] []
Vitun_tyovaenpuolue.jpg

kokoomus

(99)  · 

keskisormi

(21)
28.02.2019 19:54:32
#165837 [+-] Piilota Suosittele

>>165618
Minä ainaki kepua, koska
1) se on ääni pois vihreiltä
2) ovat oppositiossa tai hallituksena juoksupoikapuolueena, kuten siniset nyt, eli eivät omalla tahdollaan saa vahinkoa aikaseksi

[ 10 viestiä | ]