Meidän koira ois vetäny intopinkeenä vaan kuonoonsa mokomat kasvikset... (Porkkanat on parhaita ja vielä parempia jos ollu lumiukon nenänä muutaman kk...)
[
5 viestiä
|
]
⭰
Kyllä nyt on hauskaa
ASMR-koirs
jatka selaamista
Kun katsot matsia ja naapurin Emma häiriköi
Doggontai
heroiini
vitun kova tetris :D
vegemaiharit, sulaa ensimmäisessä vesisateessa
Dogeja :3
elisabeth with god
Aina voi ottaa vielä yhden
Jean-Claude Juntti
vihreät de gröna
Pienet maistiaiset vaan
elämän mysteeri
kautta likaisten varpaitteni
kiitos tailor shifti
meniköhä suoraa suonee
Toosa päivittyy
Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3