vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Rölli Rölli
Tissit Tissit
Bussikuskin selfiet. Bussikuskin selfiet.
ei ole mitään hätää :3 ei ole mitään hätää :3
Klitorislaulu Klitorislaulu
kaikki mukaan ilmastotalkoisiin! kaikki mukaan ilmastotalkoisiin!
:D :D
kun rikoit sivun kun rikoit sivun
En ole vegaani. En ole vegaani.
Kuorsaaja junassa Kuorsaaja junassa
Kaljaa Kaljaa
no shit sherlock no shit sherlock
Dabbelu :3 Dabbelu :3
Puks Puks
Helikopterit Helikopterit
sähköinen mlem :3 sähköinen mlem :3
Possupila Possupila
Sonjan sunnuntai Sonjan sunnuntai
Ransu Ransu
Roketti rollia Roketti rollia
Naamioasu Naamioasu
Tyty Tyty
on se niin hirveää on se niin hirveää
 757 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 13.03.2019 17:25:33
[ + 8 - | ]

Töi ukko

[26260] [0.jpg] [0.03 MB] [480x360] [] []
0.jpg

pamputin

(34)  · 

duunari

(17)
13.03.2019 20:18:15
#170738 [+-] Piilota Suosittele

170737

Mulla on Keskiseltä ostetut bambu-kalsarit, joihin tekoainekset on viety pandan suusta nappaamalla. Ja koska panda ei suostunut muuten bambujaan luovuttamaan, sitä läimäistiin likaisilla Björn Borgin boksereilla surulliselle goottinaamalle niin, että kajaalit vain valuivat poskia pitkin.

13.03.2019 20:29:47
#170746 [+-] Piilota Suosittele

170743

Sait oikean kokoisetkin? Viimeksi kun tilasin hienot ja kalliit ruoskitulla lapsityövoimalla tehdyt kivat, hienot ja laadukkaat kalsarit Kiinasta ja kokokin taisi olla XXXL, niin ne oikeasti olivat kokoa XS eivätkä mahtuisi edes sille vietnamilaiselle 8-vuotiaalle neitsyelle.

[ 4 viestiä | ]