Edelläkävijä Edelläkävijä
Dunkkaa oreoo Dunkkaa oreoo
mihi se meni? mihi se meni?
Kuolema ei ole este Kuolema ei ole este
Hukkui kevätbörheyteen ;__; :3 Hukkui kevätbörheyteen ;__; :3
Not gay Not gay
Oottakaas hetki tytöt Oottakaas hetki tytöt
Gummidus :D Gummidus :D
Mad Max Mad Max
Asian birdbox Asian birdbox
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Team Vrigin <-> Chad Team Vrigin <-> Chad
Julius Julius
Tuhma ihanuus Tuhma ihanuus
voe helevetti voe helevetti
fish, fish fish fish fish :3 fish, fish fish fish fish :3
Polliisit Polliisit
Nugs Nugs
nopea poseeraus nopea poseeraus
Uutta jännää Uutta jännää
koironi on vahän hidas välillä :> koironi on vahän hidas välillä :>
Sexy Hermo Sexy Hermo
En mene uuniin. Olen valepukeutunut. En mene uuniin. Olen valepukeutunut.
Tirsa heiluu Tirsa heiluu
 1 027 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.34 MB, 1 tiedosto, 15.03.2019 12:48:05
[ + 6 - | ]

Playcard HORROR PC peli arvostelu


arvostelu

(11)  · 

review

 · 

peliarvostelu

 · 

plastcenter

 · 

playcard

15.03.2019 12:49:12 | 14:20:03
#171259 [+-] Piilota Suosittele

Hetkinen. Korttipeli tietokoneella?

Umm.. ömm....

Edit. Muistan kyllä tuon ajan. Kokeilin yhtä peliä. Oliko juuri formula. Jäi siihen :)

15.03.2019 14:58:23 | 15:02:53
#171321 [+-] Piilota Suosittele

>>171300
Aito IBM model M mekaaninen näppis, pohjassa valmistusvuosi 1986. Vielä sellaisella isopäisellä näppis liittimellä mutta menee adapterin kans ps/2 liitäntään ja toimii yhä windows 10:kin, tosin windows näppäin puuttuu.

Itselläni oli lapsena se formula ja sellainen kuin circus, jota nostalgiahuuruissa yritänkin metsästää. Se oli nimittäin ihan metka peli mutta ilmeisesti melko harvinainen, ei ole vielä tullut vastaan.

15.03.2019 15:41:56
#171360 [+-] Piilota Suosittele

171347


VITTU. Mulla on saatana kuplamuisti. Alapuoli opn normaali disketti-magneettilevy ja diskun yläpuyoli on kuplamuistia. SAATANA!

15.03.2019 15:49:01 | 15:50:02
#171370 [+-] Piilota Suosittele

171363


Tiiliskiven kokoinen löytyy. Painoakin saman verran. Mutta oli mulla Amigassa IDE-levynä Seagate Bigfoot 4.6 Gigabyteä. 5.25" ja 1.5 senttiä korkia.

15.03.2019 15:52:23 | 15:53:35
#171375 [+-] Piilota Suosittele

171374


Ah sitä ihanaa vinkunata 10k vinsu maksoi tuolloin saatana vittu omakotitalon verran. :)

Mutta ostin kerran Valtion Hankintakeskuksesta saatanan ison lerpun. Voi vittu. Se oli just LP-levyn kokoinen.

14.03.2022 17:53:41 | 17:54:28
#555563 [+-] Piilota Suosittele

Hetkinen. Muistan hämärästi tän/näitä. Olikohan jollain kaverilla.

Edit: Joo, Ärrältähän näitä sai.

[ 10 viestiä | ]