kaliaa kaliaa
:3 :3
"This just in!" "This just in!"
Bobby ei vain osaa Bobby ei vain osaa
selfie selfie
Kissagifejä Kissagifejä
Rip & Tear (live) Rip & Tear (live)
Taiteilija Taiteilija
persnaama persnaama
Byoop Byoop
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
Demand perfection Demand perfection
mämmi mämmi
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Neekeri Neekeri
ylvästä ylvästä
paardit on parhaat paardit on parhaat
Kissagifejä Kissagifejä
Taivaallinen vittusaatana Taivaallinen vittusaatana
Ack ack ack Ack ack ack
The 45% The 45%
Onpas tumma Onpas tumma
Oy vey Oy vey
Doping-kohu Doping-kohu
 1 229 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.13 MB, 1 tiedosto, 27.03.2019 09:56:16
[ + 5 | ]

Elmerin pihvit

[26870] [tiedosto.mp4] [6.13 MB] [400x400] [] []

17.12.2024 16:35:59
#667095 [+-] Piilota Suosittele

>>649758
Tieks mikä on kiertoilmauuni ? Monissa resepteissä sanotaankin tyyyliin "200 astetta ja 40min" (kiertoilmauunissa 30min). Joten ei, se ei ole käyttövoimasta riippumaton. Kokeile mennä saunaan ja laita 40 astetta. Onko kylmä? Mene afrikkaan jossa on ulkona 40 astetta onko ihan vitun kuuma? Miten sä ton selität jos 40 astetta on aina 40 astetta ?

[ 5 viestiä | ]