Ei sinne Ei sinne
Se oli 3 shotin haaste! Se oli 3 shotin haaste!
Mutta kun töissä ei katso pippelityttöjä Mutta kun töissä ei katso pippelityttöjä
*tink tink* *tink tink*
SDP SDP
En ole nähnyt palloasi En ole nähnyt palloasi
Gran Autismo Gran Autismo
Tau Tio've vs Tyranids Tau Tio've vs Tyranids
Snake? Snake?
kUkA sIeL nEtIs On!? kUkA sIeL nEtIs On!?
Älkää dissatko Älkää dissatko
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
Kylän paras pensas :3 Kylän paras pensas :3
Höpöt housussa Höpöt housussa
Mitä sokeat näkevät? Mitä sokeat näkevät?
Vittu m'oon nero- VOI VIT- Vittu m'oon nero- VOI VIT-
Liika on liikaa Liika on liikaa
Bless this post :3 Bless this post :3
Ai saatana Ai saatana
hmm hmm
Tässä on "viaton poistuminen" tanssini Tässä on "viaton poistuminen" tanssini
MOAB MOAB
Kela pls Kela pls
Stand [L A M B S A U C E] Stand [L A M B S A U C E]
 1 011 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 06.04.2019 11:58:41
[ + 3 | ]

Teukka iskee!

[27287] [Teukka-iskee!-(su-28.2.2016).jpg] [0.02 MB] [502x397] [] []
Teukka-iskee!-(su-28.2.2016).jpg

naurunappula

(682)  · 

teuvo hakkarainen

(21)  · 

facebook

(181)  · 

vihervasemmisto

(13)
06.04.2019 12:05:49
#182881 [+-] Piilota Suosittele

Olen natsiuskonnon harras kannattaja. Olen osa myös paikallista natsi-mengele seurakuntaa. minun mielestä kaikki neekerit pitäis laittaa sahalle töihin ruokapalkalla

06.04.2019 14:29:52
#182911 [+-] Piilota Suosittele

Mistä lähtien natsismi on ollut uskonto? Jos Viitasaaren sahuri ei pääsisi läpi, niin Halla-Aholla olisi paljon helpommat 4 vuotta edessään.

06.04.2019 16:54:33
#182979 [+-] Piilota Suosittele

>>182886 Jos Esalle oltaisiin jätetty ruudin keksiminen, niin suurimmat sodat olisivat jääneet käymättä, tai mätkitty kivillä ja kepeillä pienemmissä kahakoissa.

[ 5 viestiä | ]