Kissa kuiskaa Kissa kuiskaa
Homojen hommaa Homojen hommaa
Evangelion Evangelion
Hitler avautuu rotista Hitler avautuu rotista
Sillä välin japanin toimistossa Sillä välin japanin toimistossa
Kisse Kisse
nakuankka suihkussa nakuankka suihkussa
Aamu venyttelyt Aamu venyttelyt
Tissi Tissi
Ryssien kalareissu Ryssien kalareissu
Motörhead – Whorehouse Blues (Official Video) Motörhead – Whorehouse Blues (Official Video)
Kenway töissä Kenway töissä
pihapiirin tiaiset pihapiirin tiaiset
norsu norsu
Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa
Crack Sparrow Crack Sparrow
Nude Nude
mat lock mat lock
Pimpsa Pimpsa
Heimo pelailee kaverin kanssa Heimo pelailee kaverin kanssa
Muumimamma Muumimamma
Kurskin timelapse Kurskin timelapse
Paistoi pihvin Paistoi pihvin
Ahmed-sähkösopimus Ahmed-sähkösopimus
 604 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5208)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]