Kieli korvattu teslalla Kieli korvattu teslalla
Vittu et on siistii olla vammanen Vittu et on siistii olla vammanen
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Urheilua Urheilua
More human than human cats :3 More human than human cats :3
Nyt pitää mäkkäri sulkea Nyt pitää mäkkäri sulkea
Ei paskota veteen. Ei paskota veteen.
Parkkaus Parkkaus
pari homoa pari homoa
Iki-liikkuja Iki-liikkuja
Huhhuh aivan pasin kokoset munkit! Huhhuh aivan pasin kokoset munkit!
Feminismin paskimmat puolet: liberaali huorailu Feminismin paskimmat puolet: liberaali huorailu
Kusipää Henki Kusipää Henki
Alistettu Alistettu
Stoner Stanley Stoner Stanley
Attack on Mursu Attack on Mursu
Tässä pitää tietää tankkipeli... Tässä pitää tietää tankkipeli...
nassehof nassehof
Sattumia Sattumia
Apinoiden Planeetan Nousu Apinoiden Planeetan Nousu
Kaukolla iso pyörä heittää Kaukolla iso pyörä heittää
Maahanmuutto Maahanmuutto
"Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen" "Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen"
Omistan kuvan vain jostain syystä Mr_Pihvin naikkosille... Omistan kuvan vain jostain syystä Mr_Pihvin naikkosille...
 604 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5208)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]