Ihana mies Ihana mies
pistin edellä pistin edellä
Märkää Märkää
jauhojengi jauhojengi
Super Tamicon Super Tamicon
Valupertin perjantai iltama Valupertin perjantai iltama
Naistenpäivä Naistenpäivä
Luolastomeet 2023 Luolastomeet 2023
Ihania lettuja Ihania lettuja
ihana nainen ihana nainen
ruskeiden suohirviöiden klaanitaistelu ruskeiden suohirviöiden klaanitaistelu
Ihana nainen Ihana nainen
The Steve Harvey Stare The Steve Harvey Stare
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
:D :D
gordons freemans gordons freemans
Kolumbialainen Ukrainassa Kolumbialainen Ukrainassa
hamasin lapset tarvitsevat sinunkin apuasi hamasin lapset tarvitsevat sinunkin apuasi
Paska bändi mut aika ihastuttava nainen Paska bändi mut aika ihastuttava nainen
Apu repairs Apu repairs
Kalareissulla Kalareissulla
Läpätän Läpätän
 604 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5208)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]