turri turri
Holokaustia ei tapahtunut Holokaustia ei tapahtunut
Nyt lähtee Nyt lähtee
Irstas laulu Irstas laulu
biden biden
raptori live raptori live
Ihana nainen Ihana nainen
Kuvakommentti Kuvakommentti
miestenhuone miestenhuone
nestehukka nestehukka
Animal farm Animal farm
Loppukuun reseptit alá Boris :3 Loppukuun reseptit alá Boris :3
kissailua :3 kissailua :3
Pikku-Pertti koulussa osa VI Pikku-Pertti koulussa osa VI
Nikkeröinti vieroitukset Nikkeröinti vieroitukset
Sanna tiedottaa Sanna tiedottaa
ammattilainen ammattilainen
Hyvin koulutettu rotikka Hyvin koulutettu rotikka
Emma Watson Emma Watson
Sanna ja uskomaton tarjous Sanna ja uskomaton tarjous
viikonlopun asukokonaisuudet viikonlopun asukokonaisuudet
Mitä helvettiä Mitä helvettiä
kaiken takana on .. kaiken takana on ..
Laatta piste Laatta piste
 604 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5208)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]