the Grinch the Grinch
Brrr! Brrr!
tämäkään karen ei halua käyttää maskia tämäkään karen ei halua käyttää maskia
Jeesus rakastaa juuri sinua Jeesus rakastaa juuri sinua
tummaihoinen tummaihoinen
Lol Lol
Mieli: nussia Mieli: nussia
Aimo "meta" Koivunen Aimo "meta" Koivunen
voi ei :3 voi ei :3
Vastauksia! Vastauksia!
Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978) Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978)
Spruits Spruits
Vauva Vauva
Jutkujen lisääntymisriitti Jutkujen lisääntymisriitti
Roky Erickson - If You Have Ghosts Roky Erickson - If You Have Ghosts
Type O Negative - Kill All the White People Type O Negative - Kill All the White People
peräreikä peräreikä
Elämme yhteiskunnassa Elämme yhteiskunnassa
Loppu se kiusaaminen Loppu se kiusaaminen
jojoke jojoke
Karvainen kolmioni Karvainen kolmioni
Sent nudes... Sent nudes...
johannan jarrut johannan jarrut
Henny Harjusola ;D Henny Harjusola ;D
 961 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 27.04.2019 07:38:56
[ + 3 - | ]

Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla

[28659] [kissaihmiset-osa-24-ffk.jpg] [0.21 MB] [451x2689] [] []
kissaihmiset-osa-24-ffk.jpg

feissarimokat

(147)  · 

kissa

(5208)  · 

kissaihmiset

27.04.2019 09:04:17
#194490 [+-] Piilota Suosittele

>>194473 millanenhan tää planeetta olis ilman uskoa yliluonnolliseen. Joku helvetin ihmisen perustarve se on, kun jokaisella eristyksissä eläneellä heimollakin sellainen on.

27.04.2019 11:16:35
#194557 [+-] Piilota Suosittele

194495 Olisko syy tuo? Itse olen ajatellut, että sama syy uskonnoille kuin nykyisinkin - kun jotain ei ymmärrä, kun kaivataan selitystä..keksitään mielikuvitushahmo ja pannaan kaikki sen piikkiin. Ja siihen päälle kunnon slogan: tutkimattomia ovat jumalan tiet.

27.04.2019 13:30:33
#194656 [+-] Piilota Suosittele

194603 itsehän olen kyyninen, skeptinen pessimisti - joka kuitenkin on pikkuriikkisen optimisti..kyllä se väestötuho sieltä vielä tulee

27.04.2019 13:48:56 | 13:49:12
#194661 [+-] Piilota Suosittele

194659 mä uskon ihan johonkin perinteisempään..mutantoitunut ebola tms, joka tappaa varsinkin heikkokuntoiset - siis ne jotka pitääkin: vanhukset ja aliravitut

[ 10 viestiä | ]