reps lol,,!!!1 reps lol,,!!!1
Paskea Paskea
Isot koirat ja pienet koirat Isot koirat ja pienet koirat
Viisas panssarivaunu Viisas panssarivaunu
security security
Luuranko vs puu Luuranko vs puu
autosave autosave
Hyvän yön setit Hyvän yön setit
Uskollinen ystävä :3 Uskollinen ystävä :3
THL vs WHO THL vs WHO
Laulu Wernher von Braunista Laulu Wernher von Braunista
Hieman vahdin vielä ettei naapurin kisu pääse yllättämään :3 Hieman vahdin vielä ettei naapurin kisu pääse yllättämään :3
Pikkupippeli Pikkupippeli
velipoikojen leiri osa 2 velipoikojen leiri osa 2
cocacolan vastaus pepsi mainokseen cocacolan vastaus pepsi mainokseen
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Aku ja Roope Aku ja Roope
olen valmis nytten :3 olen valmis nytten :3
Jälkiabortti Jälkiabortti
Heitä jo! Heitä jo!
osasi harjoitella :3 osasi harjoitella :3
Wuhan Wuhan
Korona epidemia Rambo. Korona epidemia Rambo.
Tilaisuus ohitettu Tilaisuus ohitettu
 625 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 25.11.2017 01:36:59
[ + 0 | ]

nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi

[2979] [eyxvudubwjzz.jpg] [0.04 MB] [550x407] [] []
eyxvudubwjzz.jpg

25.11.2017 12:56:30 | 05:38:47
#9137 [+-] Piilota Suosittele

meinaan että aluks sun pitää maksaa jollekkin suomalaiselle firmalle siitä että pääset internettiin, niinkuin on nyt ja sitten lisäksi jenkkiservereille pääsyyn tulee lisälasku. monet peliservut, sosiaalinen media yms on jenkkiservuilla.

26.11.2017 09:34:56 | 05:38:47
#9233 [+-] Piilota Suosittele

lol. noi yrittää säätää mitä internetissä saa näyttää. ei urpot tajua että se on jo liian myöhäistä. DNS voi vaikuttaa mutta suora IP ei ikinä. ja sitten ne rinnakkaiset netit. jenkit on idiootteja. mukamas niillä on 3 henkilöä jotka voi sammuttaa internetin. no suomessa aiemmin oli vain yksi portti ulos suomesta ja tökkäs päiväksi ja suomen sisäinen internetti toimi ok.

26.11.2017 09:36:17 | 05:38:47
#9234 [+-] Piilota Suosittele

jep jenkkiservut siirtyy itäblokin ja turkin puolelle jossa kaikki käy ja jenkit ei voi niitä sulkea.

26.11.2017 10:00:55
#9242 [+-] Piilota Suosittele

>>9137
Ei tuu onnistuun. Eka ihmiset ei maksa ja sit servut vaan siirtyy jenkeistä pois, joka ei välttämättä ole ihan huono asia...

[ 8 viestiä | ]