Kokoomus! Kokoomus!
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
Minun lapsuudessani Minun lapsuudessani
Lukuelämys Lukuelämys
honk honk honk honk
Kuumaa rasvaa Kuumaa rasvaa
Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta Tää Avengers: Endgame vaikuttaa lupaavalta
Ylä-ihminen Ylä-ihminen
Tänään illalla. Tänään illalla.
puun leikkaajan ammatti olis hyvä puun leikkaajan ammatti olis hyvä
:D :D
Kaikkea ajateltu Kaikkea ajateltu
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
Sankari ainesta Sankari ainesta
Opetti kaiken mitä tiesi Opetti kaiken mitä tiesi
Hauskaa tivolissa Hauskaa tivolissa
:D :D
Vidut - Ei Vidut - Ei
et vain osaa et vain osaa
Semmoset haasteet Semmoset haasteet
Tuntuu höpöltä Tuntuu höpöltä
Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3 Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3
Mämmin kutsu Mämmin kutsu
elämän kullu elämän kullu
 625 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 25.11.2017 01:36:59
[ + 0 | ]

nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi

[2979] [eyxvudubwjzz.jpg] [0.04 MB] [550x407] [] []
eyxvudubwjzz.jpg

25.11.2017 12:56:30 | 05:38:47
#9137 [+-] Piilota Suosittele

meinaan että aluks sun pitää maksaa jollekkin suomalaiselle firmalle siitä että pääset internettiin, niinkuin on nyt ja sitten lisäksi jenkkiservereille pääsyyn tulee lisälasku. monet peliservut, sosiaalinen media yms on jenkkiservuilla.

26.11.2017 09:34:56 | 05:38:47
#9233 [+-] Piilota Suosittele

lol. noi yrittää säätää mitä internetissä saa näyttää. ei urpot tajua että se on jo liian myöhäistä. DNS voi vaikuttaa mutta suora IP ei ikinä. ja sitten ne rinnakkaiset netit. jenkit on idiootteja. mukamas niillä on 3 henkilöä jotka voi sammuttaa internetin. no suomessa aiemmin oli vain yksi portti ulos suomesta ja tökkäs päiväksi ja suomen sisäinen internetti toimi ok.

26.11.2017 09:36:17 | 05:38:47
#9234 [+-] Piilota Suosittele

jep jenkkiservut siirtyy itäblokin ja turkin puolelle jossa kaikki käy ja jenkit ei voi niitä sulkea.

26.11.2017 10:00:55
#9242 [+-] Piilota Suosittele

>>9137
Ei tuu onnistuun. Eka ihmiset ei maksa ja sit servut vaan siirtyy jenkeistä pois, joka ei välttämättä ole ihan huono asia...

[ 8 viestiä | ]