kiitos auttajalle kiitos auttajalle
En menisi kahville En menisi kahville
tyrone ei taida voida hengittää tyrone ei taida voida hengittää
Kukkuu Kukkuu
Taidetta janoaville Taidetta janoaville
runtua runtua
Presidentin puhe siltä varalta että kuulento epäonnistuisi Presidentin puhe siltä varalta että kuulento epäonnistuisi
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
darra darra
hauling chonk hauling chonk
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
baby baby
Kipsun donitsikoju Kipsun donitsikoju
ylä pittäjä ylä pittäjä
Näyttelijät lapsena Näyttelijät lapsena
Nyhveröille Nyhveröille
Lokit laksatiiveilla Lokit laksatiiveilla
kissa ja hiiri kissa ja hiiri
VITTU VITTU
Pahastumisen aikojen jogurtti Pahastumisen aikojen jogurtti
Puolalaiselle papalle maistuu käsidesi Puolalaiselle papalle maistuu käsidesi
Shock'n'awe_kuvakom Shock'n'awe_kuvakom
vihreä rajavartija vihreä rajavartija
ken and karen2 ken and karen2
@-
 1 082 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.9 MB, 1 tiedosto, 30.04.2019 21:18:08
[ + 5 - | ]

Adi

[28942] [e11d0b67.mp4] [9.9 MB] [800x450] [] []

hitler

(351)  · 

puhe

(25)
01.05.2019 04:36:55
#196229 [+-] Piilota Suosittele

voi olispa hitler olis voittanut. nykyään kaikki mennyt vituiks näitten mamu raiskaajien ja jutskujen kanssa.

01.05.2019 16:19:33
#196445 [+-] Piilota Suosittele

>>196229
voi olispa hitler olis voittanut.

Riippuu minä vuonna. '44-'45, niin ne ois tehnyt meistä esimerkin miksi ei saksalaisille kannata vittuilla.

Sitä ennen, en tiedä... Antero saattas tietää.

01.05.2019 21:50:36
#196566 [+-] Piilota Suosittele

196413 keskusta ja konservatismi on molemmat vähän niinku merkkejä siitä et ÄO ei oo kaksnumeroinen tai sen paremmalla puolellakaan :D

[ 7 viestiä | ]