Betty Grable Betty Grable
kalkkunaputki kalkkunaputki
Nyt kaatu pahasti Nyt kaatu pahasti
Hirveä HeVi osasto Hirveä HeVi osasto
Tisseä ja persettä Tisseä ja persettä
Mr. James Potku Mr. James Potku
Tontsa suuttui Tontsa suuttui
SAUSTRICH SAUSTRICH
lastenkoskija lastenkoskija
Facebook kansioni Facebook kansioni
Goodboy Tesla ja Badboy Edison Goodboy Tesla ja Badboy Edison
Olipas paska twisti. R.I.P. ponit Olipas paska twisti. R.I.P. ponit
Ozzy Osbourne vs. Post Malone Ozzy Osbourne vs. Post Malone
Tyrone pelaa monopolia Tyrone pelaa monopolia
Ponihomolle ase jolla voi ampua itsensä Ponihomolle ase jolla voi ampua itsensä
miten perunat muuttuvat perunamuussiksi (opastus uusille ihmisi) miten perunat muuttuvat perunamuussiksi (opastus uusille ihmisi)
poontos poontos
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
tummaihosten musiikkia tummaihosten musiikkia
Eräs viisas mies sanoi kerran Eräs viisas mies sanoi kerran
Franklin 2 Franklin 2
Omenat on terveellisiä Omenat on terveellisiä
Lähtisitkö lenkille kulta? Lähtisitkö lenkille kulta?
Not cool man, not cool! ;___; >:3 Not cool man, not cool! ;___; >:3
 751 näyttökertaa, 13 viestiä, 10.7 MB, 1 tiedosto, 04.05.2019 13:30:29
[ + 6 - | ]

Alkoi kiinnostamaan

[29152] [tiedosto.gif] [10.7 MB] [460x816] [] []
tiedosto.gif

kala

(153)  · 

tärinä

(49)
04.05.2019 13:58:31
#197846 [+-] Piilota Suosittele

197845

Emmä kyllä oo mitää neekereitä lähettäny sua raiskaa. Ettet ois kännipäissäs vahingossa ottanu ansan maksullisesta palvelusta?

04.05.2019 14:33:11 | 14:33:32
#197869 [+-] Piilota Suosittele

197852

:D
197853

naskit

En tiiä, mut et vissiin oo viel tajunnu, mutta muistuttasin vieläki etten puhu poronnussijaa.

04.05.2019 14:54:49
#197881 [+-] Piilota Suosittele

197879

Hei hyvä sulle. Keksit jotain omaperästä. Noi sun aikasemmat homo, läski ja että nussit mun äitii kuuluu kuitenkin jonnekki ala-asteelle.

04.05.2019 14:59:07 | 14:59:17
#197886 [+-] Piilota Suosittele

197883

Eihä tähä voi taas ku sanoa ":D" Koliseeko tällä hetkellä se delirium vai onko hyvät promillet veressä jotka haittaa ajattelua ja muistamista? Taino. Tollasella itsensä myrkyttämisellä varmaan se muisti ja ajatus tuskin pelaa ees selvänä?

04.05.2019 15:16:23
#197904 [+-] Piilota Suosittele

197899

Noh siitä saa olla jokainen omaa mieltään. Ja veikkaan että suurempi osa kallistuu pitämään jotain lappalaista spurgua joka nussii poroja ajan kuluks samalla ku hallusinoi deliriumeissaan vähä-älyisenä.

04.05.2019 20:29:36 | 20:31:18
#198142 [+-] Piilota Suosittele

198098

Hetkinen;
lappalaishomman

Sähän olet lappalainen? Meinaatko porohommaa?

e:Lappalainen ei ole loukkaava termi. Mustalainen tai manne on. En ole mustalainen.
e2: Enkä manne saatana :D

04.05.2019 21:58:38
#198217 [+-] Piilota Suosittele

198182

Joo joo, saanko sanoa että vedä käteen saatanan runkkari? Edelleen loukkaamatta? Et sinäkään aina ihan simasuu ole.

Lappalaista en käsitä loukkaukseksi.

04.05.2019 22:46:56
#198240 [+-] Piilota Suosittele

198220

En minäkään tavallaan, mutta jos mustalainen kokee olonsa loukatuksi, en enää käytä termiä.

Entä valkolainen? Pitäskö mun loukkaantua termin käytöstä?

04.05.2019 23:16:26
#198255 [+-] Piilota Suosittele

198245

Kun en saatana jaksa enää. En sano sua poronnussijaksi, lappalaiseksi, albiinoneekeriksi, poronnussijaksi, homoksi, en edes mainitse seksuaalista suuntautumistasi tai jälkeläistäsi, ja mitä kaikkea voin kuvitella sinua loukkaavan.

Paitsi vittuilen muuten. Deal?

05.05.2019 00:17:26
#198282 [+-] Piilota Suosittele

198269

That's my n.. p.. l.. vittu! Friend :D

I'm doing my best man. It's really hard. I mean my d.. Shut the fuck up habs_!

[ 13 viestiä | ]