jumalten juoma jumalten juoma
Jep...jep..jep Jep...jep..jep
rakkautta vain... rakkautta vain...
Pystykkö poistaa tän täältä? Pystykkö poistaa tän täältä?
tukifuu tukifuu
Hyi vittu Hyi vittu
treffit meni puihin treffit meni puihin
Oh the irony Oh the irony
Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
Patalappujen paluu: Kuolion pihat Patalappujen paluu: Kuolion pihat
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
Sarjakakkaajan sukulainen? Sarjakakkaajan sukulainen?
Kiinni jäit Kiinni jäit
kjeh kjeh
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Kannatti nähdä vaivaa :) Kannatti nähdä vaivaa :)
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
:D :D
mee ny vittuun origins mee ny vittuun origins
Rätätätä Rätätätä
Dippausta Dippausta
Colgate Colgate
Wtf Wtf
 901 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.05.2019 08:34:37
[ + 2 - | ]

Nykyään mustat vaan vie lahjat

[29262] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [654x672] [] []
tiedosto.jpg

suvakki

(154)  · 

ulina

(31)  · 

neekeripoika

07.05.2019 10:12:41
#199094 [+-] Piilota Suosittele

Suvakit ja kukkahattutädit vetävät kaikesta herneen nenään. Olisiko ollut pari vuotta sitten, kun suvakkilegioona öyhötti Stockmannin Tiernapojat-videosta ja koko Tiernapojat-perinteen lopettamista "rasistisena".

07.05.2019 13:15:28
#199123 [+-] Piilota Suosittele

Hollannissahan on mustapoikaperinnettä myös.

Mutta kun asiassa ollaan niin.
Lopetaan kaikki historia tuosta 2000-luvusta ja aletaan elämään sen mukaan.
Vaikka perinteet olisivat kuinka positiivissävytteisiä tai harmittomia.
Toki siinä pitäisi myös unohtaa nuo kansanmurhat, holokaustit, orjuuttelut ja niitä ei saisi enää ottaa aseiksi keskustelussa.
Your move suvacs...

07.05.2019 16:58:56
#199161 [+-] Piilota Suosittele

>>199123 Aivopesua vaan pitää alkaa jo lapsena antaa kaikille ettei yhdestäkään vaan tulisi rasistia tai omaa rotua tai isänmaatansa kunnioittavaa henkilöä.

07.05.2019 19:43:07
#199233 [+-] Piilota Suosittele

Ennen sanottiin suvakkeja hulluiksi ja suljettiin hullujen huoneeseen kuten homous oli sairaus ja passitus hullujen huoneelle. Voi niitä ihania aikoja.

[ 7 viestiä | ]