Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
suomi mannerheim suomi mannerheim
aafrika aafrika
Shamefur Dispray! Shamefur Dispray!
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
False Positive - Frenzy (2/2) False Positive - Frenzy (2/2)
hapsi_:n viikonloppu hapsi_:n viikonloppu
Kiittämättömyys on maailman palkka :( Kiittämättömyys on maailman palkka :(
Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
Gondola Scarboroughin markkinoilla Gondola Scarboroughin markkinoilla
Onkohan paskapuhetta Onkohan paskapuhetta
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
clint eastwood clint eastwood
wanna yiff? wanna yiff?
Paluu luontoon eskaloituu Paluu luontoon eskaloituu
aylmaoo aylmaoo
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
(hermostunutta sihinää) (hermostunutta sihinää)
pumpumpum pumpumpum
aika ebin urheilulaji mun uus lemppari aika ebin urheilulaji mun uus lemppari
otus otus
Mur Mur
 957 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 11.05.2019 13:57:40
[ + 4 | ]

Armeijavaimo

[29458] [85954760.jpg] [0.07 MB] [668x750] [] []
85954760.jpg

google

(40)  · 

maps

 · 

pylly

(545)
11.05.2019 15:28:12
#200618 [+-] Piilota Suosittele

Jenkit ovat kyllä melkoista pullaa. Ei voi muuta sanoa. Kun katsoo 1960-luvun ihmisiin, ovat aivan erilaisia mittasuhteiltaan.

11.05.2019 16:24:20
#200655 [+-] Piilota Suosittele

>>200618
Josssaki tutkimuksessa oli, et nykyihmisen pitäs syödä 10% vähemmän ja liikkua 10% enemmän, jotta se ois samassa kunnossa ku perus jamppa 70-luvulta...

11.05.2019 16:28:12
#200659 [+-] Piilota Suosittele

>>200655

Liikkuminen on kyllä vähentynyt merkittävästi. Niinsanotus elintason lisääntyessä jengi ei enää harrasta liikuntaa kuin pakon edessä tai omaksi huvikseen.

11.05.2019 16:59:51
#200665 [+-] Piilota Suosittele

>>200659
Täsä oli kyse energian saannista yleensä. Nyky ruoka on paljon epäterveellisempää kuin 40 vuotta sitten. Myös kemikaalit ja lisäaineet saaneet aikaan muutoksia kehon toiminnassa, eli keho ei polta samaan tapaan ku ennen.
Yks vanhempi heppu krematoriosta sanoi jo 20 vuotta sitten, et ihminen on alkanu palaan eri väriseellä liekillä...

11.05.2019 18:28:33 | 18:30:07
#200704 [+-] Piilota Suosittele

Liikunnalla et pysty kuluttamaan sitä energiamäärää, minkä järjettömästä syömisestä itseensä ahtaa..ellei nyt puhuta jostain ultrajuoksijasta vaan ihan peruspirkosta ja -jampasta

Vaikka pysyisit hoikkana oikealla ruokavaliolla, liikkumattomuudesta seuraa toki muita ongelmia ajan myötä, mutta ei välttämättä paino-ongelmia

[ 6 viestiä | ]