meinas pörähtää housuun muttei onneks pörähtäny meinas pörähtää housuun muttei onneks pörähtäny
Rune ei odota Rune ei odota
"Oh you are gonna have a bad time, lad" "Oh you are gonna have a bad time, lad"
minttu case minttu case
U mad? ;3 U mad? ;3
Kun mayhemin dead ampui haulikolla itseään päähän Kun mayhemin dead ampui haulikolla itseään päähän
Sattumanvarainen Sattumanvarainen
Vitsillinen velokuva Vitsillinen velokuva
tiskit tiskit
Hieno hetki Hieno hetki
nyt selvisi postin toimitusvaikeudet nyt selvisi postin toimitusvaikeudet
Se loppui ennen kuin se alkoi Se loppui ennen kuin se alkoi
Niistä se on onnellisuus tehty Niistä se on onnellisuus tehty
onko jano onko jano
Spurdo-Kalevala osa 2 Spurdo-Kalevala osa 2
Hagrid seilaamassa Hagrid seilaamassa
Helsinkiläisten alarotu Helsinkiläisten alarotu
Nahkurin orsilla tavataan Nahkurin orsilla tavataan
Pokemon sitä ja tätä 3 Pokemon sitä ja tätä 3
Huora Huora
Nope Nope
Aurailemassa Aurailemassa
velat unohtu velat unohtu
Kela pls Kela pls
 829 näyttökertaa, 14 viestiä, 46.24 MB, 1 tiedosto
17.05.2019 18:06:33
[ + 1 | ]

Vaaleanpunaisen floydin universumi

[29685] [Floyds-Universe.mp4] [46.24 MB] [640x480] [] []

pink

 · 

floyd

(21)  · 

universumi

(15)  · 

universe

 · 

keep talking

17.05.2019 18:31:35
#203045 [+-] Piilota Suosittele

Pitää taas tulla pätemään faktoilla kun on jätetty tärkeää tietoa pois. Eli kappaleen nimi on Keep Talking levyltä The Division Bell.

17.05.2019 18:31:46
#203046 [+-] Piilota Suosittele

Mua sitte hämmästyttää kummastuttaa joidenkin supertähtien/bändien suosio. Tältäkään tiedä ku ehkä yhen kohtuullisen biisin.

17.05.2019 18:51:57 | 18:52:46
#203061 [+-] Piilota Suosittele

>>203054
Menee Aerosmithin kanssa samaan paskakasaan, vaikka onkin yksi erikoisuus ja myynyt vajaa 300 miljoonaa levyä.

Täs on C;C Red Alertin Advanced Power Plant:

17.05.2019 22:24:01
#203125 [+-] Piilota Suosittele

>>203058 Se on äänenlaadullisesti erinomainen levy. Tietysti, jos ei omista kunnollisia äänentoistimia, niin eipä siitä mitään irti saa. Ja jos sattuu omaamaan vielä puukorvat, niin eipä auta vaikka olis minkälaista laitteistoa.

20.05.2019 09:44:09
#203966 [+-] Piilota Suosittele

>>203666
Oon niin vanhanaikanen, et ajattelen levyt levyinä ja kirjat kirjoja. Tarviin konkreettista käteen, varsinki kirjoissa, mut jokainen tavallaan.:)

[ 14 viestiä | ]