Maria Ohisalo ja mamukiima Maria Ohisalo ja mamukiima
Näin minä otan lääkkeet Näin minä otan lääkkeet
Romanttinen illallinen Romanttinen illallinen
Raju pääkallopyssy Raju pääkallopyssy
Autovisa - Mikä auto? Autovisa - Mikä auto?
Kuistiapina Kuistiapina
Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa Lol ne haluaa että maksan 4e/kk että saan lisätilaa
ammunko ammunko
Melkein ;-; Melkein ;-;
pojat haudattu pojat haudattu
Juttuja Juttuja
KARI KARI
Ihana nainen Ihana nainen
Hemuli Hemuli
Ryssäpotti Ryssäpotti
Estonia Estonia
Autovisa Chimera level! Autovisa Chimera level!
Niih Niih
Viisaat wokettajat vauhdissa Viisaat wokettajat vauhdissa
Vakavaa tankkipelaamista Vakavaa tankkipelaamista
Puna-Armeijan puskurit Puna-Armeijan puskurit
suut makiaks suut makiaks
autovisa mikä fiat? autovisa mikä fiat?
MT-puoli tarvitsee vitusti lisärahoitusta MT-puoli tarvitsee vitusti lisärahoitusta
 1 156 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 18.05.2019 02:13:21
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 18.05.2019.

;D

[29700] [Screenshot.png] [0.81 MB] [760x815] [] []
Screenshot.png

sipuli

(27)  · 

hymy

(87)  · 

porilainen

18.05.2019 11:06:25
#203315 [+-] Piilota Suosittele

Katoin et iha ok näkönen hamppari mut missä pihvi... makkaraa saatana. Noh varmaan ihan syötävä silti.

18.05.2019 21:27:58
#203537 [+-] Piilota Suosittele

>>203505
Hyi vittu.

Kato @foxshot on näitä helsinkiläisiä ketkä ei oikein ymmärrä.

Metässä maistu kuiva ruisleipä ilman lisukkeita oinein hyvin kun konttasin kuorma-autolle kahvitaukoa pitämään. Nams!

[ 15 viestiä | ]