Mitä jäbä, mikä wookiee? Mitä jäbä, mikä wookiee?
Ylä-ihminen Ylä-ihminen
I Roboboy I Roboboy
Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari! Mestari!
Entinen vaikutusvaltainen rikollinen Entinen vaikutusvaltainen rikollinen
pykg maks apu apustus pykg maks apu apustus
Hei Hei
Ha ha Ha ha
Harry "motherfucking" Potter Harry "motherfucking" Potter
Hyvää syntymäpäivää Kenway Hyvää syntymäpäivää Kenway
Ravut merimaisemassa Ravut merimaisemassa
Kotityttö tehtävällä Kotityttö tehtävällä
Vegaani-Virgin vs. Munamaito-Chad Vegaani-Virgin vs. Munamaito-Chad
Tuntuu höpöltä Tuntuu höpöltä
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
mene töihin mene töihin
Voinko Voinko
Kävi pieni pipi :3 Kävi pieni pipi :3
Hävittäjäoletetut leikkimässä Hävittäjäoletetut leikkimässä
Poliisi poistaa saastat kaduilta Poliisi poistaa saastat kaduilta
Tän takia FP perustettiin Tän takia FP perustettiin
Röyhytä menemään Röyhytä menemään
Hämmenyin siis runksin Hämmenyin siis runksin
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
@-
 746 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.92 MB, 1 tiedosto, 25.05.2019 13:12:22
[ + 0 | ]

Teemu Raivona


25.05.2019 13:37:54 | 15:00:11
#206428 [+-] Piilota Suosittele

Kun asuin vielä yksin mulla asui naapurissa nisti, joka laittoi muutamassa viikossa koko vuokrakämpän totaalisen paskaksi. Huoneisto oli remontin alla kuukausia.

Pari kertaa piti soittaa poliisi paikalle kun aivoton huuto, tavaroiden heittely ja särkeminen äityi häiritseväksi.

25.05.2019 19:04:51 | 19:05:31
#206591 [+-] Piilota Suosittele

206554

>>206565
Kylläpä vain oli ja kaverit samoin, jotka olivat vähintään yhtä idiootteja. Tulivat kylään kaikkialta muualta paitsi ovesta ja ovikellon sijaan potkittiin ovia ja hakattiin ikkunoita.

Mulle on aika yhdentekevää uskotteko vai ette. Tärkeintä on että pääsin pois tuosta paskapaikasta.

[ 9 viestiä | ]