Jotkut meistä osaa ajatella, että kyse on viihteestä. Osa meistä ymmärtää, että piirretyt eivät ole kuvaus elämästä tai eläimistöstä. Osa meistä ei tajua asioiden eroa.
Osa meistä on valittu vaaleilla edustamaan kansaa. Osa meistä uskoo joulupukkiin.
[
3 viestiä
|
]
⭰
What
Niilo22 rupeaa lähettämään 4k fideoustia?
Niilo Stöö
Revontulet
niilo puhuu asiaa
totta, totta
Niilon verotiedot
zimssi22 peli
matikkanero22
Luurin kanava 404
Bätäng emäntä
Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v
Niilo22 - Kuka keksi paasauksen
Lemmy22
Mee töihi
Fillaristi
Ei toimi lempäälässä
molokki22
niilo22 ja uusi edittikone lahjoituksena Paulin Pelivideoilta