"This just in!" "This just in!"
"Ei." "Ei."
selfie selfie
you can run but you can't hide you can run but you can't hide
Ned Stark - On Trust Ned Stark - On Trust
Spelling Spelling
A L A N A L A N
tunne oma kassi tunne oma kassi
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
Ilon ja onnen päivä! Ilon ja onnen päivä!
Ihan vain tutkimusmielessä Ihan vain tutkimusmielessä
Ryyppäisin Ryyppäisin
Alien Alien
007 ja Lahjottu Kaveri 007 ja Lahjottu Kaveri
osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
ruokavinkki ruokavinkki
Keep On Trucking Keep On Trucking
Fly Fly
Hei beibi kato mu spinnerii Hei beibi kato mu spinnerii
Väyrysen kissa Väyrysen kissa
kettukahlaamo kettukahlaamo
oispa: kaljaa oispa: kaljaa
klassikko klassikko
 1 303 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 04.07.2019 20:15:44
[ + 5 - | ]

Kurks :3

[31627] [IMG_20190704_190207.jpg] [1.68 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190704_190207.jpg

kissa

(5209)

ikkuna

(105)

vivamort

(152)

longmortti

 · 

vahtimortti

 · 

kellotusmortti

 · 

metrimortti

(6)
04.07.2019 22:15:38 | 22:16:39
#221888 [+-] Piilota Suosittele

Muistanpa ajan, jolloin @5evill tapasi olla Luolastosta pois kauemmin kuin jokusen tunnin ennen kuin alkoi postata sonjana... Mutta niin ei ole enää ;3

Morttibyllen näkeminen piristää aina <3 :333 Niin skarppia Vahtimorttia :3 Longmortti is looooooong :333

Ja varmasti ihanaa olla maalla <3

05.07.2019 10:40:28 | 10:40:48
#221975 [+-] Piilota Suosittele

>>221968

Jeeeee :333 Rakkauspakkaukset elementissään ;333 <3

Maikille piristävää Morttiaktivoitumista ja Mortti oppii vähän kunnioitusta ainakin hetkellisesti, win-win ;3

05.07.2019 13:20:00
#222033 [+-] Piilota Suosittele

>>221975

Viime yönä ärhentelyä kuului olohuoneesta.
Molemmilla on kuitenkin omat ulkoiluajat näköjään.
Mortti ei halua olla sisällä ja Maikki köllii mieluummin sohvalla kolean ilman vuoksi.

05.07.2019 13:28:26
#222040 [+-] Piilota Suosittele

>>222033

Intensiivistä yöbörheilyä, kiva tietää noin kolmelta aamuyöstä >:3

Tasapainoista, Maikki huolehtii hyvinvoinnistaan kuten hänen iässään sopiikin, ja Mortti nauttii tilusten hoidosta :3

05.07.2019 14:51:45
#222068 [+-] Piilota Suosittele

>>222040

Maalla kaikki on toisin.
Pidän morttia yleensä paastolla ennen autoreissua, koska see on joskus estänyt matkapahoinvoinnista johtuvat vahingot.
Noh, eilen koko aamupäivän huusi ruokaa, mutta perille päästyä ei ole joutanut syömään kuin muutaman haukun vielä tähänkään mennessä...

[ 16 viestiä | ]