Aina vitusti keitettyä porkkanaa. Suomalaisin ruokatyyli ikinä ja aivan paska. Imelää huttua. Kukaan muu ei paistamatta koskisi paitsi ehkä venäläinen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Iha vitu jepa
Iskenderr kebu
Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Laihissalaatti
Jauhelihapihvit ja paskeet
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa