Aina vitusti keitettyä porkkanaa. Suomalaisin ruokatyyli ikinä ja aivan paska. Imelää huttua. Kukaan muu ei paistamatta koskisi paitsi ehkä venäläinen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Safkandeerosta
Flat iron steak ja lisukkeet
Uunilohea
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Kirjolohilaatikko
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Oma tekemä las akne
Lohi ja rehut
Kannaa ja pottuva uunista
Lohea ja muuta settiä
Jauhelihapihvit ja paskeet
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Päivän kebu
Ranet ja kanakastike
Jämäsettimättöä
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa