Hups Hups
Jimmy tarjoilee Jimmy tarjoilee
There's a new bacon in town There's a new bacon in town
seppo lehto seppo lehto
Where is your God now?! >:3 Where is your God now?! >:3
Räjähti Räjähti
Putin Putin
Sauna simulaatio. Sauna simulaatio.
Master Kjeh Master Kjeh
Pekka pelaa änkkärii Pekka pelaa änkkärii
"Modesty" "Modesty"
serkku pulassa serkku pulassa
Vincent Vincent
Hardyn pojat seikkailee Hardyn pojat seikkailee
Jeesus jälleen. Jeesus jälleen.
Puks Puks
Opettaja Opettaja
Elämäsi nainen. Elämäsi nainen.
Victoria ja ankka Victoria ja ankka
Rakas päiväkirja.. Rakas päiväkirja..
Koriste Koriste
Taitavaa Taitavaa
Saksalainen herrasmies Saksalainen herrasmies
Alitajunta kantaa Alitajunta kantaa
 766 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.01 MB, 1 tiedosto, 21.07.2019 13:17:12
[ + 0 | ]

Grampa Tex Plays Mechwarrior Online


blackpantslegion

 · 

tex

 · 

voice

 · 

ääni

(49)  · 

pappa

(53)  · 

pelaa

21.07.2019 13:42:09
#228852 [+-] Piilota Suosittele

Hitto kun rupes tekeen mieli pelata MW:tä. Mut ei kyllä Microsoftin versiota, joka oli lopuksi aika tylsä putkijuoksu ja aika aivotonta huvia. Toisaalta jos vetäisi kännit niin se olis se paras versio.

21.07.2019 14:01:19
#228863 [+-] Piilota Suosittele

>>228852

Oliko se nyt Mechwarrior 3 jossa sai vetää kaikki mechat miten haluaa? Grafiikat perseestä, mutta mikään ei ole hauskempaan kuin palastella mecha-aaltoja haastemoodissa kentän keskellä olevassa järvessä pulssilaasereilla.

[ 4 viestiä | ]