Kommunistit. Kommunistit.
Nokia Nokia
Star Trek on fasismia, ehkä Star Trek on fasismia, ehkä
Nyt loppu huumorintaju Nyt loppu huumorintaju
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
B3 variantti B3 variantti
jäkikasvu jäkikasvu
Niilostaja22 Niilostaja22
vain yhdet vain yhdet
Luolaston suurkuluttaja Luolaston suurkuluttaja
Vihainen Roope Vihainen Roope
botox botox
Faceapp Iida Faceapp Iida
huks hoban :D huks hoban :D
metro metro
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
tissit tissit
ei näin ei näin
Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee.. Loppuu se ulina ja vinkuminen tai alkaa rytisee..
Mustaa lihaa Mustaa lihaa
Aput töissä Aput töissä
Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään. Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään.
Setällä on näppärät sormet Setällä on näppärät sormet
rasistinen maski rasistinen maski
 977 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.17 MB, 1 tiedosto, 17.08.2019 09:05:21
[ + 0 | ]

Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi

[33255] [0.mp4] [8.17 MB] [853x480] [] []

löi

 · 

turpaan

(49)  · 

tampereentero

(8)  · 

nenästä

 · 

verta

 · 

murtui

17.08.2019 09:57:08 | 09:57:34
#236646 [+-] Piilota Suosittele

>>236644
Halusivat saada kato vähän mainetta baareissa kun tinttaavat tuota keharia turpaan.
Tai sitten ne on vaan kateellisia kun Soija-Tero vetää paremmin pillua :D

17.08.2019 10:33:52 | 10:59:58
#236653 [+-] Piilota Suosittele

>>236646 :DD mut aika harmitonta huumoria tuo tero tekee.. ylilaudalla ja discordissa jatettu tämmöstä tekstiä

Toivottavasti Aki luet tämän:
Eipä taida pennulla kivekset riittää mennä hakkaamaan näitä mamuja jotka oikeesti harrastaa tuota ahdisteluu joka päivä. Kasvata munat vitun pentu ja mee hakkaa niitä jotka sen oikeesti ansaitsee. Eli lapsiin sekaantujat ja raiskarit. Vai etkö uskalla?

edit.
"Tony Pullinen löi ja Aki Laakso kyseli että kuinka monta oot ahdistellu"

[ 9 viestiä | ]