TÀmÀnkö takia armeija ei ole naisille pakollinen? EhkÀ hyvÀ vaan ettÀ ennen palvelusta karsitaan nÀmÀ herkÀt lumihiutaleet pois niin muiden ei tarvitse kÀrsiÀ kun tero-tiina petteriÀ tai justiina jaskaa pelottaa pauke tai sitten he eivÀt kykene tottelemaan auktoriteetteja eli upseereita, kun ei heidÀn tÀhÀnkÀÀn asti ole tarvinut totella ketÀÀn.
[
1 viestiÀ
|
]
â°
Panssarivaunu
Aasia tyty
nainen tankkaamassa
Tyty apustaja
Tankilla
greta sotajalalla
soviet tyrone
mielenrauhaa
Langatonta viestintÀÀ
yllÀtyspussi
komentaja kittenson
Hoiii!
Insinöörin kissaopas 2.0
lisÀÀ mainoksia
luisussa
Prups
Pateja
NUUH
TÀÀ kysyy sulta miksi syrjit ihonvÀrin perusteella
vitun mannet
Yritys 3.
tankkityty đ±đ°đ„¶
Tulet kotiin ja tÀÀ makaa sun lattial. Miten toimit