snuggle buddy :3 snuggle buddy :3
LSDP LSDP
Fiksu keksintö Fiksu keksintö
AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV) AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV)
Kommunalka 3 Kommunalka 3
Pallotemppu Pallotemppu
poliisi poliisi
pienet hampaat :3 pienet hampaat :3
rusketusraidat rusketusraidat
kisseparty kisseparty
Mercyful Fate - Melissa Mercyful Fate - Melissa
Ahmedinem Ahmedinem
teoria teoria
Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!! Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!!
jethron vene jethron vene
Trouble Trouble
Putin Putin
tikku jalkapohjassa tikku jalkapohjassa
sauna apustus sauna apustus
Terveiset kaikille luolaston naisille Terveiset kaikille luolaston naisille
Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina Lihuora sekoilee sanoissaan, kuten aina
Puhelias tarjoilija Puhelias tarjoilija
Vastauksia! Vastauksia!
Black temple 2020 Black temple 2020
 820 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 21.08.2019 04:05:50
[ + 6 | ]

Kateellinen

[33481] [0.jpg] [0.19 MB] [1440x1440] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

koira

(1228)  · 

ilme

(228)  · 

katse

(63)
21.08.2019 10:02:08 | 21:34:24
#238177 [+-] Piilota Suosittele

>>238098

;_______________;

Fun fact, olin viikonloppuna kylässä kaverilla, jolla on kaksi kollikissaa, ja tuo oli aika tarkkaa toisen katin ilme ja asento kun olin ensin paijannut sitä vaikka kuinka pitkään ja sitten kävinkin välillä moikkaamassa ja rapsuttelemassa toista. (Molemmat tykkää paijauksesta, mutta tää eka on sellainen että tulee itse hakemaan huomiota, toinen ei alkutervehdyksen jälkeen enää itse juurikaan lähesty aktiivisesti mutta moottori toimii sílti :3 )

Koska minulla on kaksi kättä, sanoin että hyppää tänne (siihen makkarin ikkunalaudalle jossa ne välillä tykkää hengata), mutta ei. Aikansa tuijoteltuaan ja mustisteltuaan bendele kyllästyi ja meni keittiöön odottelemaan. Kun huomasi että olin tulossa sinne, ilme valpastui ja se paineli suoraan olkkariin. Menin perässä, istuin sohvalle, ja sitten taas nuuh nuuh bögs hurr hurr :333

Jouduin syömään kaksi (tupla-annoksen) allergialääkettä, tämän takia oli vähän tunkkainen ja päänsärkyinen olo kyläreissun jälkeen ;_____; Mutta worth it :333

21.08.2019 10:25:39
#238181 [+-] Piilota Suosittele

>>238178

No sehän on vain iloinen kun börheät on iloisia :3 En mä nyt koko ajan ollut jossain toisessa huoneessa :D Ja me oli käyty syömässä ja kaupoilla (joo en oo mikään shoppailijatyyppi mutta kyllä sitä nyt satunnaisesti jaksaa), kysyin erikseen että voinko tulla moikkaamaan kissoja :3

21.08.2019 16:01:03
#238298 [+-] Piilota Suosittele

>>238295

Kiitos! ;3

Oli kyllä börheää börheyttä, jo saapuessa oli kaksi börheää päätä yhdessä nuuhkimassa ja puskemassa että ketäs täältä tuli :3 Toki kenkäni ja laukkuni haisteltiin myös ;3

[ 12 viestiä | ]