Google Doodle - Full Game (Halloween) Google Doodle - Full Game (Halloween)
Fatboy Slim - Praise You Fatboy Slim - Praise You
Lootcrate availua Lootcrate availua
? ?
Leikin loppu Leikin loppu
>Palli-itkistä :D >Palli-itkistä :D
Ehdotus Ehdotus
työ miehiä työ miehiä
Halloween Halloween
Dance Dance
2020 vaalit 2020 vaalit
Voittajan on helppo lymyillä. Voittajan on helppo lymyillä.
Benfordin laki rikkoutui 2020 Benfordin laki rikkoutui 2020
Faktaa Faktaa
Se on kohta joulu taas! Se on kohta joulu taas!
Kiitos Kiitos
linjavika linjavika
täällä sitä vaan ollaan täällä sitä vaan ollaan
Tommosia mulla on Tommosia mulla on
Kuukupööpötin Kuukupööpötin
Iloinen kissa Iloinen kissa
Intian poika tarjoaa bisneksiä Intian poika tarjoaa bisneksiä
Muutama webm 46 Muutama webm 46
syy miksi kaikki kulhot ovat rikki :3 syy miksi kaikki kulhot ovat rikki :3
 810 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.08.2019 21:46:33
[ + 4 | ]

Paha virhe >:3

[33517] [0.png] [0.15 MB] [660x965] [] []
0.png

mrlovenstein

(19)  · 

sarjakuva

(525)  · 

kissa

(5208)  · 

painot

 · 

lihakset

(9)  · 

treeni

(19)  · 

catnip

(8)
11.06.2020 15:24:34
#353226 [+-] Piilota Suosittele

>>353146

Moi Vivis! <3 ;3 Kiva lukea ääntäsi! :333

Olet kyllä melkoinen lihaskimppu! :3 Näkee että urheilet paljon ;3

Huomaan että olet myöskin huumonin uudessa profiilikuvassa tapasi mukaan valppaana ja korvasi sojottavat muigeasti takaviistoon :3 Jälleen kerran en voi myöskään olla mainitsematta miten legendaarisen börheä olet :333

11.06.2020 23:01:56
#353390 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Onko korvien luimistelu muigeutta vai siirretäänkö niitä vain taaksepäin että kuonobögs onnistuu paremmin? :333 Yritin tulkita Vivamortin pöyheilyvideota mutta börheyden tasot ovat niin moninaiset että tunnen itseni täysin riittämättömäksi tekemään johtopäätöksiä ;3

12.06.2020 11:21:18
#353489 [+-] Piilota Suosittele

>>353395

:333
Kannatti kysyä, oppii taas uutta börheyttä :3 Onhan se aina ollut ilmeistä että jotain höböä korvissa on mutta en ole tutkinut asiaa sen syvällisemmin :3

Vivikselle näyttää kyllä kelpaavan korvantyvirabsit :3 Jotka ovat siis turvallisesti siellä ei-gorvagarvapuolella :333

*kaivaa henkkarit esiin ja muistuttaa itselleen olevansa 33-vuotias* >:3 "So?" ;333

[ 7 viestiä | ]