Trump Trump
Hypotermia Hypotermia
osui :O osui :O
Tuli tatti Tuli tatti
Poliisi Poliisi
Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä
Trap Trap
evästä evästä
sanoiko joku herkkuja :3 sanoiko joku herkkuja :3
Kemiläinen Kemiläinen
Pyllynaama Pyllynaama
Hassu juttu Hassu juttu
disney disney
mitä teet? :3 mitä teet? :3
Aktivian mainos Aktivian mainos
istuu pörheästi :3 istuu pörheästi :3
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
Pimeyden voimat >:3 Pimeyden voimat >:3
Miksi pilaat sitä pekonia >:3 Miksi pilaat sitä pekonia >:3
Hyi vittu Hyi vittu
Monen kerroksen väkeä Monen kerroksen väkeä
korkeakulttuurillistettu korkeakulttuurillistettu
Ivanka Trump ennen ja jälkeen plastiikkakirurgian Ivanka Trump ennen ja jälkeen plastiikkakirurgian
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän
 804 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.08.2019 21:46:33
[ + 4 | ]

Paha virhe >:3

[33517] [0.png] [0.15 MB] [660x965] [] []
0.png

mrlovenstein

(19)  · 

sarjakuva

(524)  · 

kissa

(5203)  · 

painot

 · 

lihakset

(9)  · 

treeni

(19)  · 

catnip

(8)
11.06.2020 15:24:34
#353226 [+-] Piilota Suosittele

>>353146

Moi Vivis! <3 ;3 Kiva lukea ääntäsi! :333

Olet kyllä melkoinen lihaskimppu! :3 Näkee että urheilet paljon ;3

Huomaan että olet myöskin huumonin uudessa profiilikuvassa tapasi mukaan valppaana ja korvasi sojottavat muigeasti takaviistoon :3 Jälleen kerran en voi myöskään olla mainitsematta miten legendaarisen börheä olet :333

11.06.2020 23:01:56
#353390 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Onko korvien luimistelu muigeutta vai siirretäänkö niitä vain taaksepäin että kuonobögs onnistuu paremmin? :333 Yritin tulkita Vivamortin pöyheilyvideota mutta börheyden tasot ovat niin moninaiset että tunnen itseni täysin riittämättömäksi tekemään johtopäätöksiä ;3

12.06.2020 11:21:18
#353489 [+-] Piilota Suosittele

>>353395

:333
Kannatti kysyä, oppii taas uutta börheyttä :3 Onhan se aina ollut ilmeistä että jotain höböä korvissa on mutta en ole tutkinut asiaa sen syvällisemmin :3

Vivikselle näyttää kyllä kelpaavan korvantyvirabsit :3 Jotka ovat siis turvallisesti siellä ei-gorvagarvapuolella :333

*kaivaa henkkarit esiin ja muistuttaa itselleen olevansa 33-vuotias* >:3 "So?" ;333

[ 7 viestiä | ]