Vingu sika vingu Vingu sika vingu
History Channel History Channel
Ebrahim Ebrahim
PC-pelaamista 90-luvulla PC-pelaamista 90-luvulla
Ristiretken aika! - Deus Vult! Ristiretken aika! - Deus Vult!
Tämä on vettä Tämä on vettä
Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Rapunaama tuli ulos kaapista. Annetaan hänelle aplodit Rapunaama tuli ulos kaapista. Annetaan hänelle aplodit
Kolari Kolari
juoppo maalari juoppo maalari
Suuri pieni Sanna ❤ Suuri pieni Sanna ❤
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Taru sormusten herrasta-katsomisessa Taru sormusten herrasta-katsomisessa
Joululahjavinkkejä kiinasta Joululahjavinkkejä kiinasta
Kommenttiosio Kommenttiosio
Pavlov Pavlov
Minä kiittä valkonen mies joka paivä koska hän lakkautti orjuus Minä kiittä valkonen mies joka paivä koska hän lakkautti orjuus
Joe ostelee crackiä pojalleen ja Kamala huoraa Joe ostelee crackiä pojalleen ja Kamala huoraa
N-sana, luolastolaisen reaktio N-sana, luolastolaisen reaktio
【デレステ】ミラーボール・ラブ bgm event ver. (Mirror Ball Love) 【デレステ】ミラーボール・ラブ bgm event ver. (Mirror Ball Love)
Tosi rakkautta <3 Tosi rakkautta <3
joulu tulee taas,,, joulu tulee taas,,,
paska juttu paska juttu
 973 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 09.09.2019 17:49:44
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 09.09.2019.

Neekeri ihmemaassa

[34089] [husutaas.png] [0.12 MB] [1572x703] [] []
husutaas.png

husu

(52)  · 

hussein

(22)  · 

suomi

(394)  · 

rasismi

(148)  · 

rasisti

(76)  · 

persu

(151)  · 

kansanmurha

(10)
09.09.2019 17:59:40
#244352 [+-] Piilota Suosittele

Husun jutuista uliseminen menee vähän samaan kategoriaan kuin jos minä ulisisin jatkuvasti Halla Ahon pullautuksista. Ei sillä, urpo hahmohan tuo on. Tällaiset vois suosiolla heivata politiikasta helvettiin.

09.09.2019 18:03:36
#244358 [+-] Piilota Suosittele

>>244352
Husun jutuista uliseminen menee vähän samaan kategoriaan kuin jos minä ulisisin jatkuvasti Halla Ahon pullautuksista.

Mikä tässä oli ulinaa?
Tällaiset vois suosiolla heivata politiikasta helvettiin.

Katoha, aina välillä jotain yhteistä <3

09.09.2019 18:08:08 | 18:08:50
#244363 [+-] Piilota Suosittele

Heräät maanantaiaamuna ja uutisissa on, ettei Suomesta löydy yhtään #demaria, että he ja kaikki muutkin multikultit ovat vain hävinneet (ihan sama minne).

Tulisiko heitä ikävä?
#SuomiIlmanSDPtä

Tulin vaan korjaa Husun typot, tyyppi asunu 25 vuotta Suomessa eikä vieläkään osaa suomea.

09.09.2019 23:53:20
#244531 [+-] Piilota Suosittele

vittuako toi husu on täällä jos on niin vaikeaa. menis takas kotiinsa. ai niin se ei pärjännyt siellä ja juoksi pakoon. luuseri.

[ 9 viestiä | ]