Albert kertoo totuuden Albert kertoo totuuden
Lähde ehdolle kuntavaaleihin Lähde ehdolle kuntavaaleihin
ei helvetti... ei helvetti...
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Semmottiis Semmottiis
olen heiluri :3 olen heiluri :3
Tee työtä jolla on tarkoitus Tee työtä jolla on tarkoitus
koiro koiro
vain 4 päivää töitä teen vain 4 päivää töitä teen
korvat :3 korvat :3
moi isi moi äiti mä' oon tyttö moi isi moi äiti mä' oon tyttö
Bill Cosby show Bill Cosby show
Jew world order Jew world order
Totuus 22!! Totuus 22!!
ihana nainen ihana nainen
turreja turreja
voi juma voi juma
Ville Niinistö Ville Niinistö
STIG - Kuningaskobra OGUM STIG - Kuningaskobra OGUM
MuhQ MuhQ
Kirkko tekee sen minkä osaa Kirkko tekee sen minkä osaa
kohta mennään :3 kohta mennään :3
Trololo Trololo
Husu Husu
 864 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 10.09.2019 19:53:52
[ + 4 - | ]

Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa

[34123] [tiedosto.jpg] [0.81 MB] [2441x1905] [] []
tiedosto.jpg

oma

 · 

tekele

 · 

pizza

(167)
10.09.2019 21:55:20
#244817 [+-] Piilota Suosittele

>>244770
Bueno! Kantarelli käy pizzaan vallan mainiosti kuten myös mustatorvisieni ja suppilovahvero!

>>244812
Lehtisalaatti sopii melkein kaikkeen tai sellaisenaan itsestään voissa paistettuna. Itsellä sitä on onneksi rivi kasvipenkissä ja saan siitä lehtikaalia niin pitkään, kunnes hautautuvat lumeen. Niiden pakkaskestävyys on jotain ihan järkyttävää. Viime vuodelta 3 säilyi talven yli ja kaikki tuotti vielä tänäkin vuonna :D. En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa.

10.09.2019 23:24:13
#244847 [+-] Piilota Suosittele

Ananas kuuluu pizzaan. Ihan niinku oliivit ja aurajuustokin. Simpukka ja rucola ei kuulu pizzaan. Maku asioita, joissa vain minä olen oikeassa :)

11.09.2019 17:45:42
#245081 [+-] Piilota Suosittele

>>244817
En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa

Siitä että naapurin kissa käy siinä kohden merkkaamassa reviirinsä. Vai itsekkö käyt?

>>244847
joissa vain minä olen oikeassa

Sama kai se mitä pizzaansa haluaa, mutta että simpukka saatana :D

Jauhelihapizzaa en tilaa enää ikinä.

12.09.2019 15:55:44
#245349 [+-] Piilota Suosittele

>>245081
Ei ole kissaa alle 2km säteellä, joten itse hoidettava operaatio. Oon varmaan viimeksi kussut vessanpönttöön, kun kävin porukoilla. Mikään ei ole sen vapauttavampaa kuin helpottaa painetta metsän tai pellon reunassa.

12.09.2019 16:09:44
#245360 [+-] Piilota Suosittele

>>245349
Hehheh, totta. Ei duunissakaan ole vessaa kilometrien säteellä, eikä kukaan päästäis tosta vaan erämökkiinsä toista kuselle :D

Ehkä jos kuset kastelukannuun, ja kastelet vain vierestä ja juuresta niin salaatti ei maistuisi niin kuselta?

[ 10 viestiä | ]