Totuus Totuus
get rekt bitch :D get rekt bitch :D
Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia
pajeet kiipeilee pajeet kiipeilee
uwu uwu
RANSU RANSU
se on vartin homma se on vartin homma
Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin
nyt riitti tää palaveri nyt riitti tää palaveri
FAGGOT FAGGOT
Lähi-itäkeskus ja moniosaajat Lähi-itäkeskus ja moniosaajat
Jännä paikka Jännä paikka
maanantai maanantai
uteliaat lehmät uteliaat lehmät
tässä on hyvä tässä on hyvä
IHAN OMA SYY IHAN OMA SYY
ennen oli hyviä ohjelmia ennen oli hyviä ohjelmia
kuntorata kuntorata
ei ylety ei ylety
tässä on lämmin tässä on lämmin
Pomppimista Pomppimista
kupissa kupissa
Kouvolaan menossa Kouvolaan menossa
mitä mun pitää nyt tehä mitä mun pitää nyt tehä
 868 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 10.09.2019 19:53:52
[ + 4 - | ]

Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa

[34123] [tiedosto.jpg] [0.81 MB] [2441x1905] [] []
tiedosto.jpg

oma

 · 

tekele

 · 

pizza

(167)
10.09.2019 21:55:20
#244817 [+-] Piilota Suosittele

>>244770
Bueno! Kantarelli käy pizzaan vallan mainiosti kuten myös mustatorvisieni ja suppilovahvero!

>>244812
Lehtisalaatti sopii melkein kaikkeen tai sellaisenaan itsestään voissa paistettuna. Itsellä sitä on onneksi rivi kasvipenkissä ja saan siitä lehtikaalia niin pitkään, kunnes hautautuvat lumeen. Niiden pakkaskestävyys on jotain ihan järkyttävää. Viime vuodelta 3 säilyi talven yli ja kaikki tuotti vielä tänäkin vuonna :D. En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa.

10.09.2019 23:24:13
#244847 [+-] Piilota Suosittele

Ananas kuuluu pizzaan. Ihan niinku oliivit ja aurajuustokin. Simpukka ja rucola ei kuulu pizzaan. Maku asioita, joissa vain minä olen oikeassa :)

11.09.2019 17:45:42
#245081 [+-] Piilota Suosittele

>>244817
En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa

Siitä että naapurin kissa käy siinä kohden merkkaamassa reviirinsä. Vai itsekkö käyt?

>>244847
joissa vain minä olen oikeassa

Sama kai se mitä pizzaansa haluaa, mutta että simpukka saatana :D

Jauhelihapizzaa en tilaa enää ikinä.

12.09.2019 15:55:44
#245349 [+-] Piilota Suosittele

>>245081
Ei ole kissaa alle 2km säteellä, joten itse hoidettava operaatio. Oon varmaan viimeksi kussut vessanpönttöön, kun kävin porukoilla. Mikään ei ole sen vapauttavampaa kuin helpottaa painetta metsän tai pellon reunassa.

12.09.2019 16:09:44
#245360 [+-] Piilota Suosittele

>>245349
Hehheh, totta. Ei duunissakaan ole vessaa kilometrien säteellä, eikä kukaan päästäis tosta vaan erämökkiinsä toista kuselle :D

Ehkä jos kuset kastelukannuun, ja kastelet vain vierestä ja juuresta niin salaatti ei maistuisi niin kuselta?

[ 10 viestiä | ]