hapsi hapsi
Herkkua Herkkua
mä tuun kellottaan sua mä tuun kellottaan sua
maanantain aamupaska maanantain aamupaska
parasta parasta
??? ???
Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia
COVID Carl COVID Carl
Töihin NYYH Töihin NYYH
Ihana kallio Ihana kallio
nainen hiljaa nainen hiljaa
Ilves Ilves
Haisuli, Jutta ja vassari Haisuli, Jutta ja vassari
Luolastolainen puuhailee Luolastolainen puuhailee
Paksut kissat Paksut kissat
pervitin pervitin
Lesbo lokki Lesbo lokki
Maitosuklaata Maitosuklaata
Ongelmia mäkkärissä Ongelmia mäkkärissä
Tein ite ja säästin 😂 Tein ite ja säästin 😂
Tervetuloa Tervetuloa
parempi matrix parempi matrix
Yllätys Yllätys
Tissit Tissit
 757 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.06 MB, 1 tiedosto, 11.09.2019 05:58:01
[ + 6 | ]

Burger

[34154] [tiedosto.gif] [6.06 MB] [480x480] [] []
tiedosto.gif

hampurilainen

(74)
11.09.2019 16:02:17
#245043 [+-] Piilota Suosittele

>>244913
Mitä väliä kunhan maistuu, vie nälän, ja sisältää jossakin määrin hiilareita ja protskua.

Ne huoltoasemien herkullisilta näyttävät sämpylät on aina täytetty vain etureunasta. Kyllä vituttaa tunkea se tavara sinne sisään ja jauhaa kuivaa vehnäpaskaa.

12.09.2019 00:53:31
#245238 [+-] Piilota Suosittele

>>245236
Kertokaa mulle tästä?

Katos kun se.... ei.
Joten miten tää vieläkin on joillekkin epäselvää?

Ei se olekkaan. Luuletko että ne Subwayn parin metrin patongit siinä liikkeen seinällä on syötävää tavaraa? En minäkään.

Hiuslakkaa :D Varmaankin totta jopa. Ne ovat taideteoksia. Vai syököhän niitä kukaan koskaan mainoksissa...

[ 5 viestiä | ]