A father's regret A father's regret
En y,,ärrä En y,,ärrä
Saramo Saramo
Sarjasyömäri. Naama muistiin. Sarjasyömäri. Naama muistiin.
Liikkuvat kuvat Liikkuvat kuvat
ovelta pois! ovelta pois!
Human toilet Human toilet
Kokoomus Kokoomus
igana nainen igana nainen
Nationalistit Nationalistit
polttogeeli polttogeeli
Mikko Rottan tiistai Mikko Rottan tiistai
Profile of the Finn Profile of the Finn
jonnet ei muista jonnet ei muista
hyvää pääsiäistä hyvää pääsiäistä
semmosta semmosta
pääsiäispuput pääsiäispuput
munarikasta pääsiäistä munarikasta pääsiäistä
moi t. aatu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD moi t. aatu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
joo en tiiä :D joo en tiiä :D
nainen parkissa nainen parkissa
Venäjän sotavoimien eliittiä. Venäjän sotavoimien eliittiä.
Pääministerit Pääministerit
Röh röh Röh röh
 846 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.24 MB, 1 tiedosto, 16.09.2019 13:34:19
[ + 0 | ]

Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon

[34408] [0.mp4] [1.24 MB] [482x854] [] []

iphone

(16)  · 

kiina

(173)  · 

piraatti

(16)
16.09.2019 14:49:43
#247059 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on kaks kameraa (lisäksi sormenjälkitunnistin) ja 18 megapikselin kamera PITÄIS olla, mutta sillä saa 5 sekunnin valotusajalla sitten tälläsiä kuvia:


2004 mulla oli kolmen megapikselin kamera jolla sai parempia.

16.09.2019 14:51:40
#247060 [+-] Piilota Suosittele

>>247059 mulla oli joku mokian puhelin ja sillä sai aika hyviä ja htc kanssa.. mekapikselit ei ollu kaksinumeroisia mutta hirmu hyviä kuvia sai silti

16.09.2019 15:26:51
#247074 [+-] Piilota Suosittele

>>247060
Mihin joku edes tarvitsee 64 megapikselin kuvia. Exä ottaa toisinaan kuvia lapsista sellasella ja laittaa sähköpostiin jotain 25mg jpeg -kuvia lapsista. Ne vois EHKÄ PIENENTÄÄ ENSIN!!

Sitäpaitsi jos sitä zoomaa, ne kuvat ovat älyttömän epätärkkaa suttua. Siksi mulla on (jossakin) myös ihan kamera.

16.09.2019 17:39:08
#247122 [+-] Piilota Suosittele

Sen jälkeen kun se homo Jobs kuoli aidsiin (virallisesti sanoivat syöpä) ei apple ole tehnyt mitään mullistavaa.

[ 5 viestiä | ]