Uneton Bagdadissa Uneton Bagdadissa
ihan 5/5 ihan 5/5
Fear of the duck Fear of the duck
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Uutinssia Uutinssia
Rennosti sattana Rennosti sattana
Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix) Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix)
Aina mielessä Aina mielessä
Hui! Hui!
Lommailemassa Lommailemassa
Oispa tulista bloody maryä Oispa tulista bloody maryä
olkaa hyvä vaan olkaa hyvä vaan
sai töitä sai töitä
Tule tänne lapsonen, täällä on mansikkaplättyjä Tule tänne lapsonen, täällä on mansikkaplättyjä
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
Nakki menee minne Nakki menee minne
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Tapan Sut Tapan Sut
Kikka viitonen Kikka viitonen
VITUTTAAAAAAA!! VITUTTAAAAAAA!!
Aivastus Aivastus
Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä
 1 113 näyttökertaa, 24 viestiä, 4 MB, 1 tiedosto, 22.09.2019 12:23:29
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 22.09.2019.
👑 Katsotuin 22.09.2019.

Pär pär :D

[34665] [tiedosto.jpg] [4 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

22.09.2019 13:04:48
#249577 [+-] Piilota Suosittele

>>249574
Silloin mopoissa oli tehorajoitus 1.5hv eli aika liki 1kW, 50cc ja 45 km/h.
Noilla oli muistaakseni 30cc ja 30km/h.
Voin muistaa väärinkin. Siitä on tosiaan 30 vuotta aikaa.

22.09.2019 21:01:00
#249746 [+-] Piilota Suosittele

>>249721

No sitten tietenki lähet karkuun! Kyllä tommonen yhen kyttäauton jättää taakseen, ku vääntää vähän kaasua isommalle. Kuuluu vaan "prötprötpröööö" ja kytät jää nuoleen näppejään.

22.09.2019 21:25:56
#249758 [+-] Piilota Suosittele

>>249750

Pistä vilimiä! En tosiaan oo koskaan aikasemmin nähäny tommosia vehkeitä, ku sillon joku aika sitten ja ny tässä sun jutussa. Vispaako ne polokimet ku autistit reiveissä vai miten se toimii?

22.09.2019 21:52:08
#249777 [+-] Piilota Suosittele

>>249771

Vai tuommonen värkki. Kulukee paljon lujempaa, ku kuvittelinkaan. Lähinnä tommosen kans huolestuttais se, että toimiihan jarrutkin varmasti. En muuten tiennykkään, että oot australialainen :)

[ 24 viestiä | ]