Aikuiselle vai lapsi22 Aikuiselle vai lapsi22
Rasisti Rasisti
"damn it love me" "damn it love me"
Hyppää tonne jos ei keleppaa :) Hyppää tonne jos ei keleppaa :)
AR - Anonyymit Rasistit AR - Anonyymit Rasistit
Nico nico nii Nico nico nii
Niilo22 pyyttoni Niilo22 pyyttoni
musta kuva uimassa musta kuva uimassa
ketjukolari ketjukolari
itsepetos22 itsepetos22
Kysymys koko luolaston väelle Kysymys koko luolaston väelle
pahamaineinen vuorileijona :3 pahamaineinen  vuorileijona :3
orgasminaattori orgasminaattori
Niin hyvää tuttia Niin hyvää tuttia
törkyturpa pelaamassa törkyturpa pelaamassa
Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa
nailed it :> nailed it :>
Milla ja kaljanpuutos Milla ja kaljanpuutos
ES-Essi ES-Essi
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa
serverin ylläpitäjä serverin ylläpitäjä
Rudolf Hessu Rudolf Hessu
Pohjois-Carolinalainen ES Pohjois-Carolinalainen ES
Poor pussy Poor pussy
@-
 1 180 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 24.09.2019 17:09:31
[ + 6 - | ]

Gretel

[34735] [gretel.jpg] [0.06 MB] [442x422] [] []
gretel.jpg

paska

(483)  · 

ilmasto

(42)
24.09.2019 18:08:36
#250724 [+3] Piilota Suosittele

Aivopesty kakru Antifan leivissä uhoamassa - ja unohtamassa kuinka karmaisevassa tilanteessa Ruotsi on kaiken sinisilmäisyyden ja antifanttien vuoksi.

Ilmasto muuttuu ja ihmisellä on varmasti jonkinlaista vaikutusta ilmakehään ja ilmastomuutoksen sykleihinkin, mutta sitä ongelmaa ei ratkaista perjantailintsaavien länkkärilaiskurikakrujen lintsauksella tai uhoamisella - tai omien maiden kurjistamisella ja tuotannon siirtämisellä saastuttaviin ja ilmastosta piittaaviin maihin.

Helvetin Hullu-Reetta, käyttäisit tuonkin aikasi cleantech -yrityksissä ongelmia ratkomassa / innovoimassa tai vaikka vetyauton testikaniinina. Sen sijaan Hullu-Reetta vain uhoaa ja tuhoaa (ja saastuttaa).

24.09.2019 21:25:02
#250812 [+-] Piilota Suosittele

Iskä ja äiskä kertoneet lapsena greta autistille miten sen hiilidioksidin näkee vaikka silmät on kuin pienellä sialla hehe

[ 6 viestiä | ]