Tohtorila on asiaa Tohtorila on asiaa
Perjantai Perjantai
Niitä kuuluisia keskiaasialaisia kolikoita Niitä kuuluisia keskiaasialaisia kolikoita
pelataanko peliä :3 pelataanko peliä :3
Mee töihin Mee töihin
Suvakit aina kun jossain ammutaan Suvakit aina kun jossain ammutaan
ohi meni ohi meni
Oy Vey! Oy Vey!
Tarkka kaveri Tarkka kaveri
Tenhon pyörä Tenhon pyörä
Kissakompilaatio :3 Kissakompilaatio :3
Nugs Nugs
Jo on mylly Jo on mylly
:D :D :D :D
korkeajännitys korkeajännitys
minecraft minecraft
dolanin fappaily hetket dolanin fappaily hetket
auringon valo perspektiivissä auringon valo perspektiivissä
Niinpä Niinpä
koiro auttaa pesulla koiro auttaa pesulla
imperial gondola imperial gondola
väärin meni väärin meni
la sol la sol
Tankilla Tankilla
 919 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 25.09.2019 22:24:40
[ + 5 - | ]

Kyrvänsyylä ja hupiukko

[34781] [71581729_1131944913664194_5588841157586059264_n.jpg] [0.08 MB] [960x720] [] []
71581729_1131944913664194_5588841157586059264_n.jpg

greta

(72)  · 

risumies

(5)
25.09.2019 23:02:01 | 23:02:53
#251179 [+-] Piilota Suosittele

Risumies saisi antaa Hullu-Reetalle piiskaa.

Treenattu räyhäpuhe, julkista vihapuhetta ja fleimausta, tarkoin opeteltuine pausseineen kaikkineen. Hyi helvetti.
Ihmeellisesti unohdettu ja painettu villaisella Hullu-Reetan Antifa-paidassa keikistelykin.

Ja kyllä, suuret ilmastosaastuttajat (Kiina, Intia jne) pitäisi saada kuriin. Turhaa muovinkäyttöä pienemmäksi ja maatuvat pakkaukset monessa tuotteessa käyttöön. Turha hiilidioksidin tuuppaus pois. Cleantech-yrityksiin innovaatiotukia enemmän ympäri kehittyneitä länkkärimaita. Innovaatioteknologioiden ja tuotteiden aktiivinen tuki (esimerkiksi Neste My Diesel) tarvittaisiin ympäri kehittyneitä länkkärimaita.

Mutta mitä tekee Suomessa maailmaa syleilevä SDP-vetoinen hallitus? Niin, vetää esimerkiksi juurikin My Dieseliä turpaan ja innovaatio/cleantech -tuetkaan eivät hyvältä näytä. Täällä vain verotetaan ja rangaistaan kaikkia, erityisesti myös puhtaampia ratkaisuita.

Ei hyvin mene.

Että tekisit Hullu-Reetta jotain sinäkin, etkä vain mouhuaisi. Menisit vaikka kouluun ja tekisit cleantech-innovaatioita ja tuotteita. Ai niin, se ei kuulu Antifa-jengin toimintaan sellainen ollenkaan.

[ 3 viestiä | ]