Kulttuurillista omimista Kulttuurillista omimista
naisten kokemuksia naisten kokemuksia
neuvottelut yhtä tyhjän kanssa neuvottelut yhtä tyhjän kanssa
007 ja kyrpä perseessä 007 ja kyrpä perseessä
Panomies Panomies
Pieru pelastaa Pieru pelastaa
faktoja pudottelemassa faktoja pudottelemassa
Kusella Kusella
maksutonta kulttuuria maksutonta kulttuuria
säikähti saatana säikähti saatana
Pylly Pylly
tuomittu rikollinen tuomittu rikollinen
huthit haastaa riitaa huthit haastaa riitaa
raha ratkaisee raha ratkaisee
rajalaki rajalaki
EI OLE ILMASTA EI OLE ILMASTA
sanna sanna
Entäs piereskelevät lappalaiset? Entäs piereskelevät lappalaiset?
vihasymbooli vihasymbooli
dädi dädi
Kisujen ja ihmisten perseilyä Kisujen ja ihmisten perseilyä
ai ai
erikoisoperaation erikoisjoukot erikoisoperaation erikoisjoukot
halusi oven halusi oven
 898 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 28.09.2019 12:07:43
[ + 3 | ]

Kissaihmiset =^o.0^=

[34852] [0.jpg] [0.27 MB] [590x3102] [] []
0.jpg

feissarimokat

(147)  · 

kissa

(5208)  · 

psykoosi

(71)
28.09.2019 14:56:50
#252420 [+-] Piilota Suosittele

Lörttönen :333

Mutta noin muuten en ihmettele ettei "lörttönen" halua näyttäytyä naamallaan >:3

Jos muuten ei ole käsitystä mikä on normaalia, niin ainakin vois ajatella ettei sotke kissan huolella hoitamaa turkkia ällöllä ihmissyljellä :p

28.09.2019 17:52:55
#252469 [+-] Piilota Suosittele

>>252468

Börh >:3


Juu en mä ajattelekaan että se kissojen sylkikään mitään leikkaussalikamaa on :3 Mutta hienosti pitää börhin kuosissa yhdessä pesulappukielen kanssa, kun taas me huumonit ollaan täysin hyödyttömiä siinä suhteessa >:3

Niina ei vissiin ole ajatellut että mitä kaikkea kissan turkissa voi olla jo senkin takia että kissa harvemmin desinfioi kieltään siirtyessään pesemään vähemmän intiimejä alueita >:3

Tietää että on tuima börhmeininki kun kommentin jokainen kappale päättyy ">:3"

28.09.2019 20:42:40 | 20:44:29
#252597 [+-] Piilota Suosittele

>>252562
Tuima tarkoittaa suolatonta ruokaa ja en voi olla koska olen aika suolainen ja pippurinen paketti. ;33

Edit: mutta harmittavasti tyhmempi kuin ylläkirjoittanut...

28.09.2019 21:08:46 | 21:16:50
#252613 [+-] Piilota Suosittele

>>252597

Eipäs vaan suolaista, terveisiä Lounais-Suomesta ;333 (Joo tiedän et vaihtelee alueittain :3)

Oh you ;3

Ei tässä nyt ole kukaan tyhmä, ihan luonnollista että menee börhit ja ihmiset ja börhihmiset ja etenkin börhit sekaisin :333

[ 8 viestiä | ]