tyypillisiä amerikkalaisia, luulee että kaatopaikkajäte on ruokaa, kotimaassansa ne vaan söi tuoreita hedelmiä ja juureksia joka päivä ja tuoretta kalaa varmaan päivittäin
[
2 viestiä
|
]
⭰
herkuttelua
Äijäsetti
Maistuisko?
posti
Home pizza
Kertoi totuuden
Hieman eri lukemat
Annosten asettelua
Järkeenkäypää
käsi taskuun
Margariinillä voideltua grillikylkeä ja jotain herkkua
iloinen poika
karppaajat on tymiä
Kissakuvia
Rip
Valupertin kunniaksi
hyvinvointini on kyseenalainen t. norsu
niin herkullista makkaraa
Servaus
HK Popsi® Mini Corndog
kissakuvia
Ystävänpäivä, 2025
Torttubotskei
Mitä vaan voi tehdä paskasta ja muutamasta kepistä