housuun paskominen housuun paskominen
jäätelö jäätelö
Peppu Pate Peppu Pate
Dis some white shit again? Dis some white shit again?
Rapupukki Joulunaamana Rapupukki Joulunaamana
windowssi afrikkalaisille windowssi afrikkalaisille
I can't help you I can't help you
Hauska tarina Hauska tarina
Halla-aho Halla-aho
Tankotanssi Tankotanssi
Pride vaipat Pride vaipat
Oikaisu Oikaisu
Mun fursoona Mun fursoona
Kuolemattomat sanat Kuolemattomat sanat
turria turria
yulia nova yulia nova
Sikalan/lehmähaan touhuja Sikalan/lehmähaan touhuja
Purilaisia Purilaisia
Vegaani. Vegaani.
Tuossa rapussa haisee paskalle Tuossa rapussa haisee paskalle
Jokeri Jokeri
2b 2b
Uusi hesen nokkajunan sisusta Uusi hesen nokkajunan sisusta
Cheated me with Pocahontas 😥 Cheated me with Pocahontas 😥
 809 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 19:18:31
[ + 12 - | ]

onko noin

[35018] [0.mp4] [0.73 MB] [853x480] [] []

alfred

(10)  · 

j

 · 

kwak

(8)  · 

korppi

(16)  · 

nykymeno

02.10.2019 19:52:30
#254061 [+-] Piilota Suosittele

>>254051 niinpäkai, rinteen hallitus ei ainakaan edusta suomen hyvinvointia. Rinne ajaa ulkopolitiikkaa suomen verorahoilla koska haluaa varmaan tehä kataiset että on näkyvässä roolissa ulkomailla

02.10.2019 20:41:14
#254096 [+-] Piilota Suosittele

>>254061
Rinne on siis maanpetturi. Se on vakava rikos Suomessa. Kataistakin pitäis vetää perseeseen mutta Rinne sattuu olemaan nyt päällikkö, ja Niinistö hieno keulakasvo.

254076

punapilleröinnit

Whazza mean dog?

02.10.2019 20:43:46
#254097 [+-] Piilota Suosittele

>>254096 seuraavat pressat tulee olemaan jotain somejulkkiksia kun tämä presidenttipeli on pelkkää suosiokilpailua.. samoin eduskuntavaalit, ne joilla on eniten somekavereita pääsee eduskuntaa

02.10.2019 21:09:00
#254106 [+-] Piilota Suosittele

>>254097
Julkkiksiahan siellä on aina ollut. Kansa rakastaa julkkiksia ja julkkikset rahaa ja valtaa.

On siellä järkevääkin porukkaa jotka eivät tietenkään pääse ääneen kovin usein koska puoluekuri. Demokratiaa kerrassaan. Pitäskö koittaa diktatuuria ja valita sopiva...


Tai muuten

02.10.2019 21:28:10
#254114 [+-] Piilota Suosittele

254112

Ah joo. Otin punasen Matrix-pillerin heti aamusta kun heräsin nälkään ja kipuun. Sol Burana vaan kyllä.


En ole pihalla tai psykoosissa. Asoita tekemättä vaan niin paljon ettei kaikkeen voi keskittyä.

03.10.2019 06:48:55
#254229 [+-] Piilota Suosittele

>>254061 vähän sitä on vaikea korjata kokoomuksen yli vuosikymmenen kämmäystä missä oli mentaliteettina köyhät kykkyyn ja rahat rikkaille. ei ne tehnyt työpaikkoja. yleinen maailman talouden nousu teki työpaikat.

[ 8 viestiä | ]