Etätyöt on kivoja Etätyöt on kivoja
karpolla on asia kunnossa karpolla on asia kunnossa
No voi paska.. No voi paska..
eeh eeh eeh eeeh eeh eeh eeh eeeh
Lisäsi öljyä... Lisäsi öljyä...
Korona Korona
Norsu perseilee Norsu perseilee
Corona börh Corona börh
sota oli lähellä sota oli lähellä
Jasso vetää nortit pöytään Jasso vetää nortit pöytään
rikkinäinen ES rikkinäinen ES
kjeh kjeh röhröh röh :D kjeh kjeh röhröh röh :D
scämmi scämmi
Cant wash my hands! Cant wash my hands!
🤙🥰 🤙🥰
treffiseuraa treffiseuraa
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
jalka pesu jalka pesu
Mistä näitä viruksia oikein tulee Mistä näitä viruksia oikein tulee
äänen avausta äänen avausta
Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä: Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä:
..but leave rest ..but leave rest
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Hieno mies Hieno mies
 1 050 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 16.10.2019 13:13:43
[ + 11 - | ]

onko koirasi rasisti?

[35554] [0.jpg] [0.13 MB] [1200x900] [] []
0.jpg

koira

(1229)  · 

rasisti

(77)  · 

sieg

(8)  · 

heil

(28)  · 

vihapuhe

(14)
16.10.2019 19:04:06
#259882 [+-] Piilota Suosittele

>>259761
Mulla oli rasisti koira aikoinaan. Musta pitkäkarvainen ja tasaselkäinen saksanpäimenkoira varustettuna äänellä, joka sai heikkohermosimmat paskomaan housuihinsa. Se haukku kaikki pikkasenkaan tummemmat tyypit mustalaisista lähtien. Ärisi se myös poliiseille...

17.10.2019 07:17:59
#260029 [+-] Piilota Suosittele

>>259930
Ei kannata sanoa tota ääneen missään julkisella paikalla.

259945

No pitäähän vanhuksen antaa luulla että se on vieläkin 20v teräsmies ja esittää että sattuis ja juosta pihalle piiloon nauramaan.

17.10.2019 19:20:46
#260251 [+-] Piilota Suosittele

>>260245
Ei tietenkään vaan komeista ja kauniista arjalaisista jotka on yhtä vaaleita ku Hitler, komeita ku Göbbelsi ja hoikkia ku Göring. 5-luokan koiria on joka toisella ja täällä ei untermenchenit hillu.

[ 15 viestiä | ]