Jonnet ei tiiä mistään mitään Jonnet ei tiiä mistään mitään
The Replacements - You Lose The Replacements - You Lose
Anne Rintti nauraa Anne Rintti nauraa
B-luokan pehmoporno B-luokan pehmoporno
Pique-nique Pique-nique
Super mäiskis veljekset Super mäiskis veljekset
Eeppinen pelaaja hetki Eeppinen pelaaja hetki
älä tule perseeseen älä tule perseeseen
Camping Camping
Nyrkkeilysäkki Nyrkkeilysäkki
höhö höhö
Ilon ja onnen Rinne Ilon ja onnen Rinne
Maailman paras kesäleiri Maailman paras kesäleiri
Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille. Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille.
Ok, just once, pamppu Ok, just once, pamppu
Persut Persut
Nintendo Nintendo
James Bond Jr. tunnari James Bond Jr. tunnari
Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä Mielipiteeni sipilästä tällä hetkellä
Fiksu koiruus Fiksu koiruus
Mustaa koijataan Mustaa koijataan
Neekeri intensifoituu Neekeri intensifoituu
Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3 Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3
Siisti skini Siisti skini
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa, 22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5209)  · 

joki

(27)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]