Homoako? Homoako?
Vegaani tajuaa. Vegaani tajuaa.
vittu anime tissit vittu anime tissit
Kuka kissan häntää heiluttaa ellei kissa itse Kuka kissan häntää heiluttaa ellei kissa itse
venäjän sisällissodan mähisijöitä venäjän sisällissodan mähisijöitä
Maksa sano poks Maksa sano poks
I will haz cheezburger I will haz cheezburger
Kertoisko jumala myös CAPS LOCK:ista Kertoisko jumala myös CAPS LOCK:ista
Kot Kot
rahkapihan_tuho.jpg rahkapihan_tuho.jpg
Dirty Harry kertoo mielipiteitään feminismistä Dirty Harry kertoo mielipiteitään feminismistä
Nurin kurin koira Nurin kurin koira
Seijalla on asiaa Seijalla on asiaa
Super Electric Thomas Super Electric Thomas
suomen todellinen historia suomen todellinen historia
perjantai.gif perjantai.gif
Slayjerin muija Slayjerin muija
Loppuun asti Loppuun asti
Viherkasvimix Viherkasvimix
Ongella Ongella
Ei ikinä uudestaan! Ei ikinä uudestaan!
Paatti vesille Paatti vesille
Kirjoituskone Kirjoituskone
Mr. Rimmer Mr. Rimmer
 956 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.74 MB, 6 tiedostoa, 25.10.2019 18:30:57
[ + 6 - | ]

Hyvänmielen medioita

[35893] [tiedosto-1.png] [0.61 MB] [664x729] [] []
tiedosto-1.png
[35892] [tiedosto-2.png] [0.43 MB] [645x614] [] []
tiedosto-2.png
[35891] [tiedosto-3.png] [0.5 MB] [646x677] [] []
tiedosto-3.png
[35890] [tiedosto-4.png] [0.25 MB] [698x568] [] []
tiedosto-4.png
[35889] [tiedosto-5.png] [0.49 MB] [495x677] [] []
tiedosto-5.png
[35888] [tiedosto-6.png] [0.45 MB] [646x754] [] []
tiedosto-6.png

kissa

(5209)  · 

koira

(1229)  · 

kutoo

 · 

joulupukki

(67)  · 

pappa

(53)
25.10.2019 19:47:45
#263142 [+-] Piilota Suosittele

Toi koira juttu ;_; muistan ite kun meidän koira oli just kuollut, ja katottiin serkun kanssa (mun) ekaa kertaa se Futurama jakso, missä se koira jäi odottaa Fryta. Itkin monta tuntia kuin mikäkin pikkuvauva enkä voinut kattoo sitä jaksoo loppuun. Olin 20v. En vieläkään pysty sitä jaksoa katsomaan.

26.10.2019 05:22:57
#263301 [+-] Piilota Suosittele

Kissat ei kiinny ihmisiin. Ei ainakaan noin nopeasti.
Koirat ei ymmärrä karikatyyristä esinettä kuvaavaa joulupukkia.
Vittun pieni lisko...
Haista naapuri paska. Too soon.
Vanhuksilla on tylsät tarinat.
Noita sukkia tulee muutaman sentin hintaan liukuhihnalta ja on hyvinvointivaltiossa veroilla maksettu.

26.10.2019 17:24:08
#263402 [+-] Piilota Suosittele

>>263302
No voi vittu mitä paskaa taas. Ihan ku muka omista tunteista puhuminen vois muka auttaa mittään. Esimerkiksi ei se muuta asioita miksikkään, että täällä kertoisin kuinka mun naapurin äiti käytti mua hyväksi, ku olin siellä yökylässä sen ensimmäisen ja viimesen kerran. Se että mulla ois vieläkin vaikeuksia nukahtaa au naturelle, koska se selitti mulle että itte paholainen voi tunkeutua mun sissään pyllyn kautta jos se ei laita tappia suojaksi. Ei sillä, snigfffhrrr, oo mitään merkitystä vaikka khe, khertoiskin tuostaki muille.

26.10.2019 18:22:58
#263416 [+-] Piilota Suosittele

>>263402
On sillä enemmän kuin että kerrot siitä täällä. Terapia toimii parhaiten työkaluina ajatuskuvioiden muuttamiseen, puoli vuotta erilaista elämää tekee ihmeitä ja huomaat olevasi se tyyppi joka haluat olla.
Märsätäkin pitää jos siltä tuntuu.

26.10.2019 19:09:04
#263433 [+-] Piilota Suosittele

>>263416
Terapia on vaan toinen konsti viedä älykkäiltä ihimisiltä rahat. Muutu miksikkään mikkään jos kerran maaliman meno tuntuu ku ois lastentarhassa ainu aikunen, saatana.

OOC: tottakai oon käyny näiden vuosikymmenien aikana erimittasissa terapioissa. Suosittelen kaikille. Hypnoterapiakin oli mielenkiintonen kokemus ja tuossa kesällä tuli yhtäkkiä flashbäckki ja olo muuttu ihan helevetin rennoksi ja hyväksi.

[ 8 viestiä | ]