nyky halo nyky halo
Lol :D Lol :D
neti on prestsä neti on prestsä
ihana mal malloy ihana mal malloy
Nonnih. Kokispullo perseessä Nonnih. Kokispullo perseessä
hauskaa hauskaa
saat vielä maksaa tästä >:3 saat vielä maksaa tästä >:3
tämän takia trump ei käytä maskia tämän takia trump ei käytä maskia
Vauhtimeininki Vauhtimeininki
Alien Alien
Rangaistus Rangaistus
demoni horoja demoni horoja
Catboykami Catboykami
pfff pfff
kävi vieraissa kävi vieraissa
Kupla Kupla
Kahvimainos Kahvimainos
laatumediaa laatumediaa
Rasisti Rasisti
anime anime
Tero Ja Minä Tero Ja Minä
Eremitaašin kissoja Eremitaašin kissoja
nenäliinoja :3 nenäliinoja :3
Musaa Musaa
 1 088 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 06.11.2019 22:54:57
[ + 2 | ]

Ei taida olla paras harrastus tälle


cp

 · 

nyrkkeily

(37)
07.11.2019 09:04:21
#267654 [+-] Piilota Suosittele

Tainnu ottaa pari iskua liikaa...

Ei vaineskaa, jokainen tehkööt sitä mistä tykkää. Ei se multa pois oo...

07.11.2019 10:48:48
#267670 [+-] Piilota Suosittele

jos hyviä ja huonoja puolia ehtii niin huonoja on et iskuvoima ei ihan vastaa tonyhalmeen iskuvoimaa.. hyviä puolia on että iskujen tulosuuntaa ei voi arvaa eli joka lyönti on yllätys ja pää mölkähtelee ees takasin semmosee tahtii ettei siihe osuis ees mike tysön. iha ok perse..panisin.

[ 6 viestiä | ]