>>270139 Se vois olla vahingollista. Rontti ei saa yleensä kiivetä sohvalle tai sängylle, mutta mun jalat on aina jäässä joten se saa lämmittää niitä kun käyn nukkumaan.
Kun nukahdan se kapuaa ylemmäs ja herättää aamulla pusulla :D
[
3 viestiä
|
]
⭰
Sekalaisia osa ö
Lue nopeammin :3
Kauhuelokuvan katsomista
Oli teetä
Moi :3 (ruokaa!)
eläpä höpötä enää
kuinka monesti pitää sanoa? :3
:3
kissalintu vai lintukissa
Kissagifejä
Niin hyvää villasukkaa :3
Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3
Susanna Lönnberg - Mustan kissan tango (Volevo un gatto nero)