Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Liha on lyöty Liha on lyöty
Editoi kännykällä Editoi kännykällä
Niilo22 pyyttoni Niilo22 pyyttoni
Reunahanaaaa Reunahanaaaa
R.I.P. Matti R.I.P. Matti
Clyde Canyon Clyde Canyon
nakkeja nakkeja
Muigeilen :3 Muigeilen :3
Precious Precious
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa
vähän lämmittelemässä :3 vähän lämmittelemässä :3
Käärme ja Pekoni Käärme ja Pekoni
Bed intruder Bed intruder
Mikään ei riitä Mikään ei riitä
Itäsaksalaiset tytöt pissalla Itäsaksalaiset tytöt pissalla
Tinder... Tinder...
käsitelty käsitelty
Tuure boelius Emma gaala Tuure boelius Emma gaala
mitä sieltä uutisista nyt tulee mitä sieltä uutisista nyt tulee
Antakaa seniorin tottua rauhassa älypuhelimeen Antakaa seniorin tottua rauhassa älypuhelimeen
peach oli horo peach oli horo
itsepetos22 itsepetos22
Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys Rabbi Heimgoldenstein Schekelblattin jalomielisyys
 742 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.09 MB, 1 tiedosto, 15.11.2019 23:49:31
[ + 0 | ]

läppäpuhelimen paluu

[36738] [0.mp4] [4.09 MB] [576x720] [] []

taittopuhelin

 · 

läppä

(6)  · 

motorola

 · 

razr

16.11.2019 02:57:48
#271265 [+1] Piilota Suosittele

Niin no. Soitan kännykällä parhaimmillaanki ehkä pari tuntia kuukaudessa ja lähetän pari tekstiviestiä. Nettiä tykkään käyttää sen verran, että ku ajan tuntemattomilla seuduilla niin laitan sen ilmasen navigaattorin mikä ilmottaa linnunpöntöt ajoissa. 25 euroa kuukaudessa tästä? Juu ei. 700 euron puhelin tätä varten? No ei todellakkaan.

[ 5 viestiä | ]