Vihtoja Vihtoja
Monikulttuurisuus Monikulttuurisuus
Kiimavankilaan Kiimavankilaan
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
Ahhhhhhhhh Ahhhhhhhhh
Prideä vain joillekin.. Prideä vain joillekin..
Vihreät.. Vihreät..
Eloapinat ym. Putinin hyödyllisiä idiootteja. Eloapinat ym. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Upilla ottaa pahasti Upilla ottaa pahasti
Saatanan rotta! Saatanan rotta!
Feministien "avoin" keskustelu. Feministien "avoin" keskustelu.
Olen vajassasi Olen vajassasi
Li ja Vasemmisto Li ja Vasemmisto
videokuvakommentti videokuvakommentti
gura gura
Piano ja soittajakin Piano ja soittajakin
Laettakaas ny lissee näit itkevän ryssän juttuja :D Laettakaas ny lissee näit itkevän ryssän juttuja :D
Pikku juna joka pystyi Pikku juna joka pystyi
MM2022 MM2022
Guatemalan rannikko eilen. Guatemalan rannikko eilen.
Ihana nainen Ihana nainen
Apinakeitto Apinakeitto
Juhannuksen ruokavinkki Juhannuksen ruokavinkki
Viimeinkin! Viimeinkin!
 750 näyttökertaa, 3 viestiä, 15.24 MB, 1 tiedosto, 16.11.2019 15:14:39
[ + 3 | ]

mitäs noituutta tämä sitten on :3

[36755] [0.mp4] [15.24 MB] [960x1707] [] []

kissat

(176)  · 

hämmästyy

 · 

naama

(123)
16.11.2019 15:23:51
#271404 [+-] Piilota Suosittele

Eikös tää oo joku tietosuustesti eläimille et pystyykö ymmärtään miten peili (tai vastaava, tässä tapauksessa kännykän etukamera) toimii. Onhan se aika jännä et osa noistakin kissoista tajus kattoo taakseen kun kännykän näytöllä näky jotain kuumottavaa

16.11.2019 18:41:58
#271474 [+-] Piilota Suosittele

>>271404
Oha noit videoita missä kisset rehaa peilille, oppivat kyllä että ei oo pelättävää. Kaikkiha noi tais kattoa taakke paitti vika. Ois mielenkiintosta tietää onko esim. kaikki muut päässy kattelee itteää pelisitä mutta vika ei oo.

16.11.2019 21:16:07
#271544 [+-] Piilota Suosittele

Meillä ei koira tykkää peileistä, mutta seuraa suurella mielenkiinnolla laseista tulevia heijastuksia. Siinä sitte jos rupiaa ilveilemään niin kääntyy kattomaan kohti. Nuille kisseille vaan tais tulla ny melekoset traumat ku yhessä suunnassa näkevät itte pirun ja ku kääntyy kattoon kohti niin tuttuhan siinä vaan onkin :3

[ 3 viestiä | ]