Virkavaltaa ja kieroilua Virkavaltaa ja kieroilua
Hyvät, pahat ja rahat Hyvät, pahat ja rahat
Tšernobyl Tšernobyl
Euforinen kissetin Euforinen kissetin
Doriboliisi :-D Doriboliisi :-D
Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
Jäi kotiin Jäi kotiin
pieni nugetti pieni nugetti
KKK KKK
hehe hehe
Phantom Menace Phantom Menace
mainoksia täyteen rakennukset mainoksia täyteen rakennukset
opiskelija opiskelija
Laatikot on parhaita :3 Laatikot on parhaita :3
osallistui seremoniaan osallistui seremoniaan
Eipäs tööttäillä Eipäs tööttäillä
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Kouluvierailu Kouluvierailu
Haters gonna hate Haters gonna hate
youo shall on passse :3 youo shall on passse :3
Tallettaisitko? Tallettaisitko?
Darra-aamu Darra-aamu
Lehtijuttuja 4 Lehtijuttuja 4
To chechnya! To chechnya!
@-
 778 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa, 24.11.2019 12:49:37
[ + 6 - | ]

Rikosilmoitustehtailijat

[37070] [Jussi.jpg] [0.03 MB] [540x499] [] []
Jussi.jpg
[37069] [Laura.jpg] [0.05 MB] [540x960] [] []
Laura.jpg

persulogiikka

 · 

mielensäpahoittajat

 · 

idiootit

(26)  · 

twitter

(175)
24.11.2019 13:18:22
#274625 [+-] Piilota Suosittele

hyviä nää kuvat mistä näkee kuinka monta kertaa sitä on kopioitu paikasta toiseen, eihän tosta saa enää selvää mitä vittua siinä lukee

24.11.2019 19:54:10
#274853 [+-] Piilota Suosittele

274832

Sinä olet fiksu mies.
Musta tuntuu, että naamakkain ryypätessä olisimme aika hyvää seuraa kaikille muille, paitsi minulle ja sinulle.

Parilla rajakilla ja suvakilla saattaisi maailmankuva nyrjähtää.

24.11.2019 19:55:12
#274855 [+-] Piilota Suosittele

274832

Eikun mitä vittua?
Siis mulla ja sulla olis kivaa mutta rajakeilla ja suvakeilla ei olis kivaa.

[ 13 viestiä | ]