Avasi lukituksen Avasi lukituksen
Spurdot eläintarhassa Spurdot eläintarhassa
GTA Finland GTA Finland
maksutapa maksutapa
radio vittuilee radio vittuilee
Black Sabbath ja joku tekno Black Sabbath ja joku tekno
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Kahdenlaisia naisia Kahdenlaisia naisia
Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin
mjäy mjäy
Medvedev sanoi tuhoavansa koko Finlandian yhdessä illassa! Medvedev sanoi tuhoavansa koko Finlandian yhdessä illassa!
parasta parasta
Luolaston pojat Luolaston pojat
vilkku päällä vilkku päällä
mahtuu mahtuu mahtuu mahtuu
juokaa viinaa juokaa viinaa
It ain't a white whale It ain't a white whale
DINDU NUFFINS DINDU NUFFINS
Miksi saunassa pitää olla alasti? Miksi saunassa pitää olla alasti?
Äkäinen kissa Äkäinen kissa
TOJOTA TOJOTA
juomataito juomataito
Kenen puolella olet? Kenen puolella olet?
vakoili vakoili
 799 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 26.11.2019 21:05:34
[ + 3 - | ]

Kokeilen vaan jotain

[37158] [koe.jpg] [0.1 MB] [730x442] [] []
koe.jpg

26.11.2019 21:08:21 | 21:10:15
#275748 [+-] Piilota Suosittele

Eli kokeilen vaan kartan käytännöllisyyttä, sekä nopeita ratkasuja eli vedin vaan paintillä päälle (jep, en ymmärrä pjhotareista tai muistakaan yhtikäs mitään).

@Foxshot
Eli luultavasti tarve on enemmän zoomia, mutta riittääkö ton tyylinen jälki ihan vaan havainnollistamisiin? Vai, laitanko kaikki symbooleina eli pelaajat P1 P2 jne... sekä viholliset huutomerkillä ja sivulliset esim kysymysmerkillä?

E:
(Tää on aina ollu niin helppoo face to face... kun viivottimel pystyy piirtään todella nopsaan karttoi eri tilanteisii >.> Aikasemmin piirtäny kaiken paperille pelatessa)

26.11.2019 21:45:45
#275782 [+-] Piilota Suosittele

(huom, oon vaan lätkiny nimiä joita päähän tuli ihan vaan hahmottaakseni useamman nimen/nimityksen sijoittelua ahtaissakin tilanteissa. Noi mainitut nimet ei siis välttämättä liity yhtään mihinkään)

01.12.2019 16:42:52
#277429 [+-] Piilota Suosittele

>>277427
Se on se sama mappi generaattori, vissiin moderniakin versiota saatavilla kun tuo on medievaliin alunperun. Tosin, en tiedä onko merkitystä kuiteskaan. Luultavasti pilkon isommasta kartasta "paloja" tilanteista riippuen, kun välillä ei tarvita karttaa kuin yhdestä kadunpätkästä

[ 6 viestiä | ]